Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2010
Вгору на рівень |
Байло Ю. (2010) ЛІНГВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ТЕСТУВАННЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 96-97.
Воробйова І.А. (2010) ВЛАСНІ ІМЕНА В АНГЛІЙСЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМАХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 57-62.
Воробйова І.А. (2010) ВЛАСНІ ІМЕНА У ТВОРАХ АГАТИ КРІСТІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 52-57.
Воробйова Л.М. (2010) НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНА СЕМАНТИКА ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ З ОПОРНИМ КОМПОНЕНТОМ "СЕРЦЕ" (НА МАТЕРІАЛІ УКРАЇНСЬКОЇ, РОСІЙСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ). Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 62-65.
Замашна С.М. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИЧНОГО СКЛАДУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА МЕЖАМИ СПОЛУЧЕНОГО КОРОЛІВСТВА. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 34-38.
Зубілевич М.І. та Бігунова С.А. (2010) IMPORTANCE OF LISTENING COMPREHENSION SKILLS. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 65-71.
Зубілевич М.І. та Концимал І.П. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ МЕТОДИКИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ В ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 55-56.
Зубілевич М.І. та Павлуш Н. (2010) СУГЕСТОПЕДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СЕРЕДНІЙ ЗОШ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 57-58.
Касаткіна О.В. (2010) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 170-172.
Козлюк Н.В. та Михальчук Н.О. (2010) ХАРАКТЕРИСТИКА ФАБУЛЬНОГО ТЕКСТУ З ПОГЛЯДУ ЙОГО ДІАЛОГІЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 101-103.
Кудревич Ю. та Фрідріх А.В. (2010) СЕМАНТИКО-СТРУКТУРНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЗНАЧЕННЯ «ХАРАКТЕРИСТИКА ЛЮДИНИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 105-107.
Курята Ю.В. (2010) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ОДИН ІЗ ГАРМОНІЗУЮЧИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасної психології, 2010 (Вип. 8). с. 581-591. ISSN 2227-6246
Курята Ю.В. (2010) ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Навчальні матеріали]
Курята Ю.В. (2010) ХРИСТИЯНСЬКІ АРХЕТИПІЧНІ МІФОЛОГЕМИ ТВОРІВ К.С.ЛЬЮІСА ТА ДЖ.Р.Р.ТОЛКІНА. Последните научни постижения, 2010 (Т. 12). с. 40-43.
Курята Ю.В. (2010) ВПЛИВ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МІФОЛОГЕМИ НА ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ ДІТЕЙ. Научният потенціал на света, 2010 (Т. 5). с. 3-5.
Курята Ю.В. (2010) МІФ НА ПЕРЕТИНІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТА ФІЛОЛОГІЧНИХ НАУК. Проблеми загальної та педагогічної психології, 2010 (Т.ХХІ): ч.4. с. 225-232.
Курята Ю.В. та Касаткіна О.В. (2010) ТЕСТИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ. [Навчальні матеріали]
Левчишин М. та Михальчук Н.О. (2010) РОМАНТИЗМ ЯК ЛІТЕРАТУРНИЙ НАПРЯМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 109-111.
Мазурок О. та Михальчук Н.О. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 84-86.
Маландюк Т. та Ярута Н.П. (2010) SOME PECULIARITIES OF CHARLES DICKENS’ INDIVIDUAL LITERARY STYLE IN THE NOVEL “BLEAK HOUSE”. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 112-114.
Михальчук Н.О. (2010) ЛІНГВАЛЬНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ АВТОРА У ПРОЗІ Р.БАХА. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 12-20.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2010) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДОГЛЯДУ ЗА ПСИХІЧНОХВОРИМИ В УМОВАХ СТАЦІОНАРНОГО ЛІКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 63-67.
Михальчук Н.О. та Забава М.М. (2010) КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ДРАМАТУРГІЇ В.ШЕКСПІРА ТА Б.ШОУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 114-115.
Міхненко О. та Зубілевич М.І. (2010) РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ЗАСОБОМ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 115-116.
Ожоганич М.М. та Михальчук Н.О. (2010) СКЛАДОВІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 182-183.
Остапчук В. та Бігунова С.А. (2010) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОЛОДШОМУ ЕТАПІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 102-103.
Плевако Н. та Бігунова С.А. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПИСЕМНИХ ТЕКСТІВ РІЗНИХ ЖАНРІВ ПОБУТОВОГО СТИЛЮ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 117-119.
Рачок В. та Фрідріх А.В. (2010) КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ ТА СЕМАНТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОЛОРАТИВНИХ КОМПОЗИТІВ УКРАЇНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 120-123.
Сичова А. та Фрідріх А.В. (2010) ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ У ТВОРАХ Д.БРАУНА («КОД ДА ВІНЧІ», «АНГЕЛИ І ДЕМОНИ»). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 123-125.
Федорчук Ю. та Бігунова С.А. (2010) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ШВИДКОСТІ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОГО ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 142-143.
Франчук О.Є. (2010) DEBATE TECHNIQUES FOR EXPLORING TRUE STORIES BEHIND JONATHAN SWIFT’S SATIRE. (PART 1). Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 87-92.
Ярута Н.П. (2010) ОСОБЛИВОСТІ АМЕРИКАНСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХІХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 38-41.