Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2016
Вгору на рівень |
K
Kindrat N. (2016) LANGUAGE AND GENDER. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 440-444.
Kuriata Y.V. (2016) THE INFLUENCE OF THE RELIGIOUS MYTHOLOGEM ON THE FORMATION OF CHILDREN’S SPIRITUALITY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 401-404.
M
Mykhalchuk N.O. та Ivashkevych E.E. (2016) PSYCHOLINGUISTIC CHARACTERISTICS OF VISUAL NARRATIVE DISCOURSE. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 149-152. ISSN 2518-7503
І
Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2016) СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМІ СТРУКТУРНО-ДИНАМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ. Психолінгвістика в сучасному світі – 2016, 2016. с. 42-43.
А
Андрейко М.А. та Верьовкіна О.Є. (2016) КЕПКУВАННЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ ВИРАЖЕННЯ ВЕРБАЛЬНОЇ АГРЕСІЇ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ. Філологічні витоки, 2016. с. 4-7.
Антоненко Н.Є. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 182-186.
Б
Байло Ю.В. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ ДЕФІНІЦІЇ ПОНЯТЬ: КОНЦЕПТ, ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ ЛІНГВІСТИЦІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 484-486.
Басовець І.М. та Корженевська О.В. (2016) ВІДОБРАЖЕННЯ МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В ГЛОБАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Філологічні витоки, 2016. с. 117-120.
Богачик М.С. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 64-67.
Богачик М.С. (2016) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 108-110.
Бойко Н.Г. та Ковалюк В.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 52-56.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2016) РОЛЬ І МІСЦЕ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 249-256.
Бігунов Д.О. (2016) ДО ПИТАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 35-38.
Бігунов Д.О. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ «МОВЛЕННЄВИЙ КОНФЛІКТ». Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 108-113.
Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2016) ВПЛИВ КОМПОНЕНТІВ КУЛЬТУРИ НА ПРОЦЕС КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 233-237.
Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2016) ENGLISH SOMATIC PHRASEOLOGICAL UNITS OF LATIN AND FRENCH ORIGIN. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 100-102.
В
Васькіна Ю.В. та Бігунова С.А. (2016) МЕТОДИ ДЕРИВАЦІЇ В АНГЛІЙСЬКІЙ АНТРОПОНІМІЦІ. Філологічні витоки, 2016. с. 10-13.
Верьовкіна О.Є. та Опанасик А.В. (2016) КОМУНІКАТИВНІ ІНТЕНЦІЇ В АМЕРИКАНСЬКОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 36-42.
Верьовкіна О.Є. та Сембай Н.Б. (2016) WAYS OF ENCOURAGING SECOND LANGUAGE ACQUISITION IN THE CLASSROOM. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 97-100.
Вєтрова І.М. (2016) РОЛЬ СПЕЦКУРСУ «АЛЬТЕРНАТИВНІ ШКОЛИ США» У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 350-353.
Г
Глабець М.Ю. та Верьовкіна О.Є. (2016) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ІНТЕНЦІЇ У КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІЙ ЛІНГВІСТИЧНІЙ ПАРАДИГМІ. Філологічні витоки, 2016. с. 15-18.
Гребенюк Ю.К. та Бігунова С.А. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ МОВНОЇ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ КАРТИН СВІТУ. Філологічні витоки, 2016. с. 23-26.
Д
Давидович Х.В. та Корженевська О.В. (2016) ПОНЯТТЯ ЕМОЦІЙНОГО КОНЦЕПТУ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Філологічні витоки, 2016. с. 26-30.
Давидюк О.В. та Фрідріх А.В. (2016) РЕАЛІЇ ЯК ЗАСІБ ПЕРЕДАЧІ НАЦІОНАЛЬНОГО КОЛОРИТУ. Філологічні витоки, 2016. с. 30-34.
Доброчинська Л.С. та Корженевська О.В. (2016) ПРАГМАТИЧНІ ФУНКЦІЇ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ В АМЕРИКАНСЬКИХ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТАХ. Філологічні витоки, 2016. с. 34-38.
З
Замашна С.М. (2016) ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ І ДЕЯКІ ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 437-440.
Зубілевич М.І. та Бігунова С.А. (2016) ПОНЯТТЯ ГЕНДЕРУ ЯК ЕЛЕМЕНТУ СУЧАСНОГО НАУКОВОГО ЗНАННЯ (БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 120-126.
К
Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2016) СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ТА СИНТАКТИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 97-103.
Корзієнко Н.В. та Бігунова С.А. (2016) ЕТИМОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТОПОНІМІВ В АМЕРИКАНСЬКОМУ ВАРІАНТІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Філологічні витоки, 2016. с. 44-46.
Кочубей О.С. (2016) АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 19-24.
Кочубей О.С. (2016) ОСНОВНІ РИСИ ПОНЯТТЯ «МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНЦІЯ» В СТРУКТУРІ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 15-19.
Кінащук А.В. та Воробйова І.А. (2016) МОВЛЕННЄВІ ПОРТРЕТИ ГЕРОЇВ ТРАГЕДІЇ «ГАМЛЕТ» В. ШЕКСПІРА: ҐЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 88-90.
Л
Лавренюк О.А. та Фрідріх А.В. (2016) СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ТИПОВИХ АНГЛІЙСЬКИХ НАЗВ МУЗИЧНИХ ГУРТІВ ТА ВИКОНАВЦІВ. Філологічні витоки, 2016. с. 47-51.
Левик Ю.І. та Фрідріх А.В. (2016) ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ ЗМІСТ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З АНІМАЛІСТИЧНИМ КОМПОНЕНТОМ. Філологічні витоки, 2016. с. 51-54.
М
Михальчук Н.О. та Мазяр В.М. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРОСПРЯМОВАНОГО ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 267-275.
Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ЕМПІРИЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ СТАРШОКЛАСНИКАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 487-491.
Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2016) THE WAYS OF SOLVING THE PROBLEM OF THE COMMUNICATIVE BEHAVIOR OF PEOPLE IN ENGLISH-SPEAKING COUNTRIES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 411-437.
Михальчук Н.О. та Яцюрик А.О. (2016) МІСЦЕ КОМПЛІМЕНТУ В СИСТЕМІ МОВЛЕННЄВИХ АКТІВ ТА ІЛОКУТИВНА РОЛЬ КОМПЛІМЕНТІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 13-16.
О
Осіпчук Т.А. та Вєтрова І.М. (2016) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ ДІЄСЛІВ РУХУ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Філологічні витоки, 2016. с. 61-64.
П
Перішко І.В. (2016) КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 105-108.
Перішко І.В. (2016) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукова -термінологія нового століття: теоретичні і прикладні виміри, 2016. с. 428-429.
С
Сабанюк О.П. та Білоус Т.М. (2016) КОНЦЕПТ ЯК КЛЮЧОВЕ ПОНЯТТЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЇ. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «КОНЦЕПТ». Філологічні витоки, 2016. с. 155-160.
Соботюк І.О. та Вєтрова І.М. (2016) ЛІНГВІСТИЧНІ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ КОНЦЕПТУ ‘HOME’ У РОМАНІ МАРИНИ ЛЕВИЦЬКОЇ «A SHORT HISTORY OF TRACTORS IN UKRAINIAN». Філологічні витоки, 2016. с. 71-75.
Собіпан Є.О. та Вєтрова І.М. (2016) АВТОРСЬКІ НОВОТВОРИ ЯК ЗАСІБ ВТІЛЕННЯ МІФОЛОГІЧНОЇ КАРТИНИ СВІТУ ДЖ. Р. Р. ТОЛКІНА. Філологічні витоки, 2016. с. 67-71.
Ф
Федоришин О.П. (2016) КОЛАБОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 289-297.
Федоришин О.П. (2016) ТЕХНОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 191-198.
Фрідріх А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 87-89.
Фрідріх А.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИКИ АНГЛІЙСЬКИХ ОНІМІВ У ТВОРАХ АГАТИ КРІСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 63-80.
Х
Харечко А.В. та Верьовкіна О.Є. (2016) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙ ЛЮДИНИ ЗАСОБАМИ ПАРЕМІЙ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВАХ. Філологічні витоки, 2016. с. 98-103.
Ш
Шилан-Меркушева М.С. та Фрідріх А.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ КОМПАРАТИВНИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 94-96.
Я
Ярута Н.П. (2016) СУЧАСНА ПОПУЛЯРНА БІОГРАФІЯ ЗАХОДУ: ВИНИКНЕННЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 87-93.