WAYS OF ENCOURAGING SECOND LANGUAGE ACQUISITION IN THE CLASSROOM

Верьовкіна О.Є. and Сембай Н.Б. (2016) WAYS OF ENCOURAGING SECOND LANGUAGE ACQUISITION IN THE CLASSROOM. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 97-100.

[img]
Preview
Text
Верьовкіна О.Є., Сембай Н.Б..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

The article deals with the analysis of the problem of encouraging second language acquisition
in the classroom. In terms of this problem the following ways of encouraging are defined: exposure to the second
language, noticing language phenomena, use of authentic materials, extensive reading and listening, project work, task-based learning.

Стаття присвячена аналізу проблеми покращення засвоєння другої мови в умовах загальноосвітньої школи. В зв’язку з цим стверджується, що шляхами покращення такого засвоєння учнями є: достатній доступ до другої мови, увага учнів до мовних явищ, використання автентичного матеріалу, екстенсивні читання та аудіювання, проектна робота, навчання, засноване на завданнях.

Item Type: Article
Additional Information: Верьовкіна О.Є. Ways of encouraging second language acquisition in the classroom / О.Є.Верьовкіна, Н.Б.Сембай // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2016. — С. 97-100.
Uncontrolled Keywords: exposure, noticing, authentic material, extensive reading, extensive listening, project work, task; доступ, увага, автентичний матеріал, екстенсивне читання, екстенсивне аудіювання, проектна робота, завдання
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 20 Oct 2020 12:10
Last Modified: 20 Oct 2020 12:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1149

Actions (login required)

View Item View Item