Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2019
Вгору на рівень |
Antonenko N. (2019) ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES: COURSE DESIGN. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 82-88.
Bihunova S. та Vorobiova I. та Fridrikh A. (2019) PROJECT-BASED LEARNING AS A LIFE SKILL. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 108-113.
Bihunova S. та Vorobiova I. та Fridrikh А. (2019) DEVELOPING PROBLEM-SOLVING SKILLS. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2019 (№5): 73. с. 110-113. ISSN 2519-2558
Bilous T. (2019) EFFECTIVE TEACHING METHODS DIRECTED TO IC FORMATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 144-147.
Bohdan V. та Михальчук Н.О. (2019) AUTONOMY IN THE CLASSROOM: DEVELOPING AUTONOMY THROUGH GROUP WORK AND PAIR WORK. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 75-78.
Fedoryshyn O. (2019) BULLYING OR CONFLICT? BULLY-PROOFING STRATEGIES FOR PREVENTION AND INTERVENTION IN CANADIAN SCHOOLS. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 280-292.
Filipchuk O. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2019) GENERAL HOMEWORK STRATEGIES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 192-193.
Horenchuk A. та Верьовкіна О.Є. (2019) PROJECT WORK IN SECONDARY SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 90-92.
Ihnatieva A. та Богачик М.С. (2019) DIFFERENT APPROACHES TO TEACHING GRAMMAR: INDUCTIVE, DEDUCTIVE, LEXICAL APPROACHES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 108-112.
Kononchuk H. та Верьовкіна О.Є. (2019) DEVELOPING COMMUNICATIVE SKILLS BY USING AUTHENTIC MATERIALS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 115-118.
Kudliak S. та Верьовкіна О.Є. (2019) INTENSIVE EXPOSURE TO THE ENGLISH LANGUAGE LEARNING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 119-123.
Mazurok O. та Верьовкіна О.Є. (2019) CORRECTING MISTAKES AS A PROCESS OF TEACHING ENGLISH. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 141-145.
Mazurova A. та Богачик М.С. (2019) TEACHING SPEAKING AS A PRODUCTIVE AND INTERACTIVE PROCESS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 138-141.
Molchanets K. та Perishko I. (2019) USING TESTS AS A FORM OF READING CONTROL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 108-109.
Mudryk I. та Богачик М.С. (2019) VOCABULARY LEARNING STRATEGIES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 146-150.
Mykhalchuk N. та Bihunova S. (2019) THE VERBALIZATION OF THE CONCEPT OF “FEAR” IN ENGLISH AND UKRAINIAN PHRASEOLOGICAL UNITS. COGNITIVE STUDIES | ÉTUDES COGNITIVES, 2019 (№ 19). с. 1-11.
Nedbailo I. та Богачик М.С. (2019) STRATEGIES FOR DEVELOPING LEARNERS’ READING SKILLS AS METHODOLOGICAL PROBLEM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 151-154.
Parfeniuk V. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2019) KEY SOLUTIONS FOR TEACHING CHILDREN WITH VISUAL DEFICIENCY IN MAINSTREAM SCHOOLS FOR BETTER TEST PERFORMANCE. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 162-164.
Perishko I. (2019) ENHANCING STUDENTS’ INTERESTS VIA WEB-BASED TOOLS. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 203-208.
Pylnieva N. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2019) KEY SOLUTIONS FOR READING COMPREHENSION IMPROVEMENT ON THE BASIS OF IMPLEMENTATION READING STRATEGIES FOR SIX FORMERS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 164-167.
Shabat M. та Perishko I. (2019) ASSESSMENT, EVALUATION AND FEEDBACK IN ELEMENTARY SCHOOLS. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 158-159.
Shymanska V. та Верьовкіна О.Є. (2019) REALIZATION OF THE TECHNOLOGY OF COOPERATIVE LEARNING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 196-199.
Yerzhykevych O. та Богачик М.С. (2019) THE MAJOR APPROACHES TO TEACHING WRITING: COMPARATIVE ANALYSIS OF PROCESS AND PRODUCT APPROACHES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 97-102.
Yerzhykevych O.Y. та Bohachyk M.S. (2019) EFFECTIVENESS OF USAGE PROCESS APPROACH TO TEACHING WRITING IN SECONDARY SCHOOL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 233-235.
Zaiets I. та Воробйова І.А. (2019) MODERN INFORMATION-COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN ENGLISH CLASS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 103-108.
Байло Ю.В. (2019) АНТРОПОЦЕНТРИЗМ ЯК ПРОВІДНИЙ ПРИНЦИП ВІДТВОРЕННЯ СВІТУ СВІДОМІСТЮ ЛЮДИНИ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКИХ ТЕРМІНІВ ВІЙСЬКОВОЇ СПРАВИ). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 6-10.
Бойко Н. (2019) РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ, ВИХОВАТЕЛЯ, БАТЬКІВ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 308-314.
Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 88-94.
Бігунов Д.О. (2019) ДО ПИТАННЯ «МОВЛЕННЄВІ СТРАТЕГІЇ ТА ТАКТИКИ». Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 52-55.
Вєрьовкіна О.Є. та Пасічник Ю.В. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 120-123.
Вєтрова І.М. (2019) НОВІ ПІДХОДИ У ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНИХ УМІНЬ УЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 94-97.
Зузак І.Ю. та Фрідріх А.В. (2019) ЖАНРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ АНГЛІЙСЬКИХ КАЗКОВИХ НАРАТИВІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 66-69.
Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2019) ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕСКРИПТОРІВ ОДЯГУ В АНГЛОМОВНОМУ ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ ДИСКУРСІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2019 (Вип.5). с. 130-133. ISSN 2519-2558
Кривко Ю.А. та Воробйова І.А. (2019) ДУАЛІСТИЧНА ПРИРОДА ДРАМАТИЧНОГО ТЕКСТУ: ТРУДНОЩІ ПЕРЕКЛАДУ (НА ПРИКЛАДІ ТРАГІКОМЕДІЇ ТОМА СТОППАРДА «РОЗЕНКРАНЦ ТА ГІЛЬДЕНСТЕРН МЕРТВІ»). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 42-46.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2019) МЕХАНІЗМИ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПАРАДИГМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Рівненський державний гуманітарний університет, Київ, с. 156-171. ISBN 978-611-01-1693-0
Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2019) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕРМІНОЛОГІЯ В ПАРАДИГМІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ПРАГМАТИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 23-26.
Михальчук Н.О. та Примачок Л.Л. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ ПСИХОМОТОРНИХ РОЗЛАДІВ У ХВОРИХ ІЗ ІШЕМІЧНИМ ІНСУЛЬТОМ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 158-163. ISSN 2518-7503
Михальчук Н.О. та Примачок Л.Л. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 14-46.
Мудрик І.Г. та Богачик М.С. (2019) THE EFFECTIVENESS OF VOCABULARY LEARNING STRATEGIES IN PRIMARY SCHOOL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 236-238.
Недбайло І.В. та Богачик М.С. (2019) THE EFFECTIVENESS OF SCANNING AND SKIMMING IN SECONDARY SCHOOL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 238-239.
Пахалюк Л.І. та Ніколайчук Г.І. (2019) РОЗУМІННЯ ТЕКСТУ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ДИТЯЧОЇ КАЗКИ). Сучасний вчитель трудового навчання та технологій, 2019. с. 149-151.
Федоришин О.П. (2019) SOCIALIZING STUDENTS WITH DISABILITIES IN CANADIAN SCHOOLS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 140-144.
Хром’як М.М. та Воробйова І.А. (2019) СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ У РОМАНІ НІКОЛАСА СПАРКСА «НАЙКРАЩЕ В МЕНІ». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 19-23.