Вєрьовкіна О.Є. and Пасічник Ю.В. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 120-123.
|
Text
Вєрьовкіна О.Є., Пасічник Ю.В..pdf Download (790kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики особливостей та шляхів оптимізації процесу формування навичок мовлення у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови, обґрунтовані етапи, вправи та завдання формування навичок мовлення. Визначено, що основною метою дошкільного навчання іноземним мовам є формування у дитини уявлення про іноземну мову як про засіб спілкування, а також розвиток елементарних навичок іншомовної комунікації. Окреслено основні тенденції навчання дітей дошкільного віку іноземної мови в цілому, формування навичок говоріння зокрема на сучасному етапі.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Вєрьовкіна О.Є ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ / О.Є.Вєрьовкіна, Ю.В.Пасічник // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 120-123. |
Uncontrolled Keywords: | говоріння, діти дошкільного віку, дошкільна освіта, іноземна мова, іншомовне спілкування, навичка |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 24 Apr 2020 11:41 |
Last Modified: | 24 Apr 2020 11:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/114 |
Actions (login required)
View Item |