Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи" та рік: 2017

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: L | Б | Г | Д | К | Л | М | Н | О | П | Р | Т
Число елементів: 30.

L

Levchuk І. (2017) THE POLITICAL MEANING OF WOMEN’S ORGANIZATIONS IN THE SECOND POLISH REPUBLIC: THE NATIONAL FACTOR. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2017 (Вип.29). с. 153-161. ISSN 2519-1942

Б

Безкоровайна О.В. та Павлюк Г.С. (2017) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГУМАННОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Innovative processes in education: Collective monograph. с. 16-25.

Г

Галатюк М.Ю. (2017) ЦИКЛ НАВЧАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ − ОСНОВА МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти2017, 2017 (Вип.17): (60). с. 64-66.

Галатюк М.Ю. (2017) МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ВИКОНАННЯ ТВОРЧОЇ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ. Фізико-математична освіта, 2017: Вип. 1(11). с. 20-23.

Галатюк М.Ю. та Мислінчук В.О. (2017) ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ТВОРЧИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 146-150.

Галатюк Т.Ю. (2017) ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 82-86.

Галатюк Т.Ю. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ У НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 63-68.

Галатюк Т.Ю. та Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. (2017) МЕТОДОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ СТАНДАРТУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ “ПРИРОДОЗНАВСТВО”. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 3-5.

Галатюк Ю.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 222-225.

Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Т.Ю. (2017) ФОРМУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕНОГО УМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ У ПРОЦЕСІ ТВОРЧОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 104-110.

Д

Дубич К.В. (2017) СУЧАСНІ СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ МОЛОДІЖНОГО БЕЗРОБІТТЯ. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України, 2017: Вип. 3. с. 87-94.

Дубич К.В. (2017) ІМПЕРАТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НАДАННЯМ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму, 2017: Вип. 2. с. 47-54.

Дубич К.В. (2017) УЧАСТЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ СИСТЕМОЮ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ. Державно-управлінські студії, 2017: Вип. 2.

Дубич К.В. та Данилюк К.В. (2017) СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ В ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017: Вип.17(60). с. 89-92.

К

Ковальська Н. та Галатюк М.Ю. (2017) СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЕКТУВАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Молодь і ринок, 2017: № 12(155). с. 17-23.

Л

Левчук І.Б. (2017) РЕФЛЕКСІЙНИЙ ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТЕАТРУ В ПРОФІЛАКТИЧНО-КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 114-117.

М

Малафіїк І.В. (2017) СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ЯКІСТЬ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 6-11.

Малафіїк І.В. (2017) СКЛАДНЕ ЗНАННЯ: СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ІДЕЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 157-163.

Н

Нечипорук Л.І. (2017) ПРОБЛЕМА РЕСОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ СІМЕЙ ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 96-99.

О

Оксенюк О.В. (2017) НАУКОВИЙ ПАРК У СИСТЕМІ ОСВІТОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 29-32.

Остапчук М.В. (2017) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ З ФІЗИКИ «СВІТЛОВИЙ ПОТІК І ФОТОМЕТРИЧНІ ВЕЛИЧИНИ» В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 67-71.

Остапчук М.В. (2017) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ З ФІЗИКИ «ДІЯ МАГНІТНОГО ПОЛЯ НА СТРУМ І ЗАРЯДИ» В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 56-62.

Остапчук М.В. (2017) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ КЕРІВНИЦТВОМ НАЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Управління в освіті, 2017. с. 87-89.

Остапчук М.В. (2017) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ АТОМНИХ ЯДЕР В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2017: Вип.146. с. 167-171.

П

Павленко А.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ЧЕРЕЗ СОЦІАЛЬНІ ІНСТИТУТИ СПІЛКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 90-93.

Пелех Ю.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ МАЙБУТНЬОГО: АКСІОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 34-46. ISSN 2411-4553

Пелех Ю.В. та Непеляк М.С. (2017) ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИЙ ВИМІР СУЧАСНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:ІННОВАЦІЙНИЙ ПОГЛЯД. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 22-25.

Петрук Л.П. (2017) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 37-40.

Р

Романюк А.А. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ПРИНЦИПУ НАОЧНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 320-323.

Т

Тадєєва М.І. та Павлович Ю.П. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ РАННЬОЇ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ВИШЕГРАДСЬКОЇ ЧЕТВІРКИ В ШКІЛЬНІЙ ІНШОМОВНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 276-279.

Цей список був створений у Sun Dec 22 20:19:24 2024 EET.