Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2003
Вгору на рівень |
Глінчук Ю.О. (2003) ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ КАРДІОРЕВМАТОЛОГІЧНОГО САНАТОРІЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 38-41.
Горопаха Н.М. (2003) КНИГА ЯК ЗАСІБ ОСВІТИ У ДОШКІЛЬНІЙ ДИДАКТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 22-25.
Джеджера К.В. (2003) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ: ЗМІСТОВНИЙ АСПЕКТ. Педагогічний процес: теорія і практика, 2003: Вип. 2. с. 18-26.
Джеджера К.В. (2003) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи, 2003. с. 128-138.
Дичківська І.М. (2003) ПРОБЛЕМА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 83-86.
Дичківська І.М. (2003) ІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ПОКАЗНИК ГОТОВНОСТІ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 147-150.
Козлюк О.А. (2003) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 36-38.
Маліновська Н.В. (2003) ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ С.Ф. РУСОВОЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 30-33.
Маліновська Н.В. (2003) ОСОБЛИВОСТІ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 64-66.
Меналюк Г.Ф. (2003) ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ ВИХОВАТЕЛЯ І ДІТЕЙ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти:, 2003 (Вип.27). с. 41-42.
Поніманська Т.І. (2003) РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ГУМАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 12-15.
Поніманська Т.І. (2003) МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНА ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГА ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 2003 (Вип.5). с. 228-232.
Поніманська Т.І. (2003) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ 7-ГО РОКУ ЖИТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 90-92.
Самсонюк Н.Ф. (2003) ПРОБЛЕМА ДИТИНСТВА В КУРСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 28-30.
Федорова Н.В. (2003) ДІЛОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ГУМАНІСТИЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 115-117.
Янцур Л.А. та Верусь Н.С. (2003) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 36-39.
Янцур Л.А. та Онищук І.А. (2003) ПРОБЛЕМА ІНТЕРЕСУ ДО МИСТЕЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 25-28.