Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ

Янцур Л.А. та Верусь Н.С. (2003) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 36-39.

[img]
Перегляд
Текст
Янцур Л.А., Верусь Н.С..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Янцур Л.А. Психолого-педагогічні умови формування зображувальної діяльності у дітей третього року життя / Л.А. Янцур, Н.С. Верусь // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 25. - С. 36-39.
Ключові слова: зображувальна діяльність, діти третього року життя
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Жов 2021 15:44
Останні зміни: 08 Жов 2021 15:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9527

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу