Янцур Л.А. та Верусь Н.С. (2003) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 36-39.
|
Текст
Янцур Л.А., Верусь Н.С..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янцур Л.А. Психолого-педагогічні умови формування зображувальної діяльності у дітей третього року життя / Л.А. Янцур, Н.С. Верусь // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 25. - С. 36-39. |
Ключові слова: | зображувальна діяльність, діти третього року життя |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 08 Жов 2021 15:44 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 15:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9527 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |