Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2010
Вгору на рівень |
Г
Гомонай І. та Дичківська І.М. (2010) ПРИНЦИПИ ДОБОРУ МАТЕРІАЛУ З НАРОДНОГО ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ДЛЯ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНЯТАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 37-39.
Д
Давидюк Л. та Янцур Л.А. (2010) ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ДЕКОРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА МОТИВАМИ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ПРОМИСЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 43-44.
Джеджера К.В. (2010) ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЯК ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Освіта регіону, 2010 (№ 1). с. 106-110.
Джеджера К.В. (2010) МИСТЕЦЬКЕ СПІЛКУВАННЯ У ДУХОВНОМУ ВИМІРІ. Традиція і культура, 2010 (Ч. 3). с. 24-25.
К
Кашицька О. та Маліновська Н.В. (2010) ВИХОВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 61-62.
Конько Ю. та Самсонюк Н.Ф. (2010) КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ПОЗИЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 70-71.
Корецька Н. та Горопаха Н.М. (2010) ІНТЕГРАЦІЯ РІЗНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 71-73.
Косарєва О.І. та Рудь Г.В. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 84-87.
Красько Н. та Маліновська Н.В. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УСВІДОМЛЕНОГО СТАВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СВОЇХ ПРАВ ТА ОБОВ’ЯЗКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 75-77.
Н
Носяр О.В. та Янцур Л.А. (2010) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 100-101.
П
Павлюк Т.О. (2010) ПЕРЕДУМОВИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2010 (6): 8. с. 219-227. ISSN 2312-5993
Р
Романович О. та Косарєва О.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ РОЛЕЙ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 117-118.
Русин В. та Дичківська І.М. (2010) РУХЛИВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 120.
С
Соломонян Н. та Косарєва О.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО Я-ОБРАЗУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 131-132.
Ш
Шкопитько С. та Поніманська Т.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 156.
Шугаєва Л.М. (2010) ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ СВОБОДИ СОВІСТІ ЩОДО РЕЛІГІЙНИХ ОБ’ЄДНАНЬ ПРАВОСЛАВНОГО КОРІННЯ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Релігійна свобода, 2010 (№15). с. 329-335.
Ю
Юрчук О. та Поніманська Т.І. (2010) ДО ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 158-159.