Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2010
Вгору на рівень |
Стаття
Гомонай І. та Дичківська І.М. (2010) ПРИНЦИПИ ДОБОРУ МАТЕРІАЛУ З НАРОДНОГО ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ДЛЯ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНЯТАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 37-39.
Давидюк Л. та Янцур Л.А. (2010) ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ДЕКОРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА МОТИВАМИ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ПРОМИСЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 43-44.
Джеджера К.В. (2010) ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЯК ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Освіта регіону, 2010 (№ 1). с. 106-110.
Джеджера К.В. (2010) МИСТЕЦЬКЕ СПІЛКУВАННЯ У ДУХОВНОМУ ВИМІРІ. Традиція і культура, 2010 (Ч. 3). с. 24-25.
Кашицька О. та Маліновська Н.В. (2010) ВИХОВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 61-62.
Конько Ю. та Самсонюк Н.Ф. (2010) КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ПОЗИЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 70-71.
Корецька Н. та Горопаха Н.М. (2010) ІНТЕГРАЦІЯ РІЗНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 71-73.
Косарєва О.І. та Рудь Г.В. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 84-87.
Красько Н. та Маліновська Н.В. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УСВІДОМЛЕНОГО СТАВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СВОЇХ ПРАВ ТА ОБОВ’ЯЗКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 75-77.
Носяр О.В. та Янцур Л.А. (2010) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 100-101.
Павлюк Т.О. (2010) ПЕРЕДУМОВИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2010 (6): 8. с. 219-227. ISSN 2312-5993
Романович О. та Косарєва О.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ РОЛЕЙ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 117-118.
Русин В. та Дичківська І.М. (2010) РУХЛИВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 120.
Соломонян Н. та Косарєва О.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО Я-ОБРАЗУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 131-132.
Шкопитько С. та Поніманська Т.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 156.
Шугаєва Л.М. (2010) ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ СВОБОДИ СОВІСТІ ЩОДО РЕЛІГІЙНИХ ОБ’ЄДНАНЬ ПРАВОСЛАВНОГО КОРІННЯ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Релігійна свобода, 2010 (№15). с. 329-335.
Юрчук О. та Поніманська Т.І. (2010) ДО ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 158-159.