Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2011

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 31.

Стаття

Гецко С.І. (2011) ВЗАЄМОДІЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 71-74.

Горопаха Н.М. (2011) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 88-92.

Джеджера К.В. (2011) КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ ЛИЧНОСТИ: ОПРЕДЕЛЕНИЕ СУЩНОСТИ ФЕНОМЕНА В ПЕДАГОГИЧЕСКОМ КОНТЕКСТЕ. Уральский научный весник (Оралдын, гылым жаршысы), 2011 (№ 5): (32). с. 70-74. ISSN 1561-6908

Джеджера К.В. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ПРОБЛЕМИ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇХ РОЗВ'ЯЗАННЯ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2011: Вип. 17. с. 83-91. ISSN 2519-2558

Джеджера К.В. (2011) ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПРИРОДНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО У СТРУКТУРІ ОСОБИСТОСТІ: ПОГЛЯД З ПОЗИЦІЇ КЛАСИЧНОГО ПСИХОАНАЛІЗУ. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 2011 (№ 16): (2). с. 57-60. ISSN 2311-2409

Джеджера К.В. (2011) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія, 2011: Вип. 575. с. 54-59.

Джеджера К.В. (2011) РЕГУЛЯТИВНІ ЧИННИКИ СПІЛКУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського, 2011 (№11-12). с. 88-95. ISSN 2414-5076

Джеджера К.В. (2011) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Актуальні проблеми психології, 2011 (Т. 12): Вип. 12. с. 120-127.

Джеджера К.В. (2011) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: КОМУНІКАТИВНО-КОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 2011 (Т. 4). с. 23-31.

Дичківська І.М. (2011) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ПОБУДОВІ ВИХОВНОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ САММЕРХІЛЛ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 129-140.

Дичківська І.М. (2011) КОНЦЕПЦІЯ ВІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ О.С. НІЛЛА У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ПРОБЛЕМ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 101-105.

Житня І.В. (2011) РОЛЬ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 132-136.

Каталимова Н.Б. (2011) ОСОБЕННОСТИ ВНЕДРЕНИЯ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СОВРЕМЕННУЮ СИСТЕМУ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 147-151.

Козлюк О.А. (2011) РОБОТА З БАТЬКАМИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 3-7.

Козлюк О.А. (2011) СВІТ ДИТИНСТВА: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 155-159.

Косарєва Г.М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО ТА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АУТИСТИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 163-167.

Косарєва О.І. (2011) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВИНИКНЕННЯ ПОЧУТТЯ СОРОМУ У ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 167-170.

Маліновська Н.В. (2011) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КАЗКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 198-201.

Марчук Г.В. (2011) СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 7-10.

Олійник О.М. (2011) ТЕАТРАЛЬНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СПРИЙНЯТЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 42-47.

Павлюк Т.О. (2011) ЕФУКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП'ЮТЕРА ЯК ЗАСОБУ В НАВЧАННІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛІЧБИ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2011. с. 191-200.

Павлюк Т.О. (2011) КОМП'ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ ІГРОВОГО ХАРАКТЕРУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ЛІЧБИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Науковий вісник Чернівецького університету, 2011 (577). с. 109-115.

Павлюк Т.О. (2011) СУЧАСНА ДИТИНА І КОМП'ЮТЕР В УМОВАХ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2011 (Вип.7). с. 217-221.

Павлюк Т.О. (2011) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЛІЧБУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 51-54.

Поніманська Т.І. (2011) ГУМАНІЗМ ЯК ЦІННІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 165-176.

Поніманська Т.І. (2011) ГУМАНІСТИЧНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮЮЧИЙ ЧИННИК ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 76-79.

Поніманська Т.І. (2011) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука і освіта, 2011 (Вип. 4). с. 320-323. ISSN 2414-4665

Поніманська Т.І. (2011) ВИХОВАННЯ ЯК ГУМАНІСТИЧНА ВЗАЄМОДІЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Педагогічний дискурс, 2011. с. 421-425.

Шадюк (Падалка) О.І. (2011) АКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 54-57.

Юрчук О.І. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 175-179.

Янцур Л.А. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В РАМКАХ БАЗОВОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «Я У СВІТІ». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 179-183.

Цей список був створений у Sun Dec 22 18:09:56 2024 EET.