Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської" та рік: 2025

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Z | Є | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | П | Р | С | Т | Ф | Ч | Ш | Ю | Я
Число елементів: 82.

Z

Zdanevych L. та Dychkivska I.M. та Atroshchenko T. та Uliukaieva I. та Rozghon V. та Reho H. (2025) DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS IN FUTURE PRESCHOOL TEACHERS USING ICT IN THEIR PROFESSIONAL TRAINING. WSEAS Transactions on Information Science and Applications, 2025: Vol.22. с. 311-325. ISSN 1790-0832

Є

Євтушок В.В. та Косарєва О.І. (2025) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ БУДУВАТИ РЕЧЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 57-60.

Євтушок Л.В. та Косарєва О.І. (2025) НАОЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПМР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 60-62.

А

Абрамчук О. та Шостак О.О. (2025) ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОСОДИЧНИХ КОМПОНЕНТІВ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 16-18.

Б

Богуцька Ю.А. та Федорова Н.В. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ У РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 17-18.

Богуш А. та Маліновська Н.В. (2025) МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ ДІТЕЙ РАННЬОГО І ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. [Навчальні матеріали]

Бугайченко М.Р. та Гурський В.А. (2025) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗВУКОВИМОВНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 21-24.

Бєлова Є.В. та Маліновська Н.В. (2025) КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 8-10.

В

Войтович І.О. та Шадюк О.І. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРАВИЛАМИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 28-31.

Войтович О.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогічні науки, 2025: Вип. 159. с. 48-55.

Волошин В.Ю. та Совик Т.О. (2025) МЕТОДИ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ІРЦ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХОМОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 34-36.

Воронова А.І. та Маліновська Н.В. (2025) СЕНСОМОТОРНИЙ ПІДХІД У КОРЕКЦІЇ РОТАЦИЗМУ В ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 37-39.

Г

Годунко Т.П. та Совик Т.О. (2025) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО ЗАСОБАМИ ЛОГОПЕДИЧНОГО ЛОТО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 39-41.

Горопаха Н.М. (2025) НАСТУПНІСТЬ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічна академія, 2025 (№18). с. 1-20. ISSN 2786-9458

Д

Давидюк Н.В. та Улюкаєва І.Г. (2025) РОЛЬ ЗАСОБІВ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 48-49.

Дибач А.М. та Янцур Л.А. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ КОНСТРУЮВАННЯ ТА ВИГОТОВЛЕННЯ ОРИГАМІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 51-54.

Дичківська І.М. та Горопаха Н.М. та Джеджера К.В. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Руденко Н.М. та Шадюк О.І. та Шостак О.О. та Юрчук О.І. та Янцур Л.А. та Войтович О.В. (2025) НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальний посібник]

Дичківська І.М. та Джеджера К.В. та Косарєва Г.М. (2025) ВИПУСКОВА КАФЕДРА ЯК СУБ’ЄКТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ. Переспективи та інновації науки, 2025 (№3(49)). с. 452-464.

Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Руденко Н.М. та Федорова Н.В. та Шостак О.О. та Юрчук О.І. (2025) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальний посібник]

Дичківська І.М. та Колупаєва А.А. та Войтович О.В. та Гаєвська А.В. (2025) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОРЕКЦІЙНО-ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Перспективи та інновації науки, 2025: №3(49). с. 465-473. ISSN 2786-4952

Дичківська І.М. та Федорова Н.В. (2025) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Керівництво. Волинські обереги, Рівне.

Драганчук В.М. та Улюкаєва І.Г. (2025) ВИХОВАННЯ ПРАЦЬОВИТОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 55-57.

З

Зень Г.С. та Козлюк О.А. (2025) ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 63-65.

К

Калько Н.А. та Косарєва Г.М. (2025) АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ КОРЕКЦІЇ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 67-70.

Камінська Д.І. та Дичківська І.М. (2025) РУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 71-74.

Кисіль В.О. та Янцур Л.А. (2025) РОЛЬ СУЧАСНИХ МУЛЬТФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 88-90.

Климук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2025) СУЧАСНА АВТОРСЬКА КАЗКА ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 92-95.

Козлюк О.А. (2025) ПРАКТИКУМ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ. [Методичні рекомендації]

Козлюк О.А. (2025) РОЗВИТОК НАВИЧОК ЛОГІЧНОГО ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, 2025. с. 356-359.

Козлюк О.А. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ТА ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН». [Методичні рекомендації]

Корнейчук Г.М. та Шостак О.О. (2025) ТЕРАПЕВТИЧНІ МЕТОДИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ІЗ РАС. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 101-103.

Кривичун Д.О. та Совик Т.О. (2025) СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВОЇ (ВИМОВНОЇ) СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ III РІВНЯ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 105-108.

Кузьмич Г.Б. та Маліновська Н.В. (2025) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГОР І ВПРАВ У РОЗВИТКУ ГРАФОМОТОРИКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 115-118.

Кушнір М.А. та Горопаха Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 118-121.

Л

Лебедєва А.С. та Янцур Л.А. (2025) НАРОДНІ СВЯТА ТА РОЗВАГИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 121-124.

Левчук В.Р. та Козлюк О.А. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДЕНВЕРСЬКОЇ МОДЕЛІ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Сучасний дизайн інклюзивного навчання: успішні українські та зарубіжні практики, 2025. с. 147-149.

Луцюк Ю.Ю. та Шадюк (Падалка) О.І. (2025) СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 128-130.

Ляпунова В.А. та Горопаха Н.М. та Комісарик М.І. (2025) ВПЛИВ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ РЕСУРСІВ НА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ ЧУТЛИВОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічна академія, 2025. с. 1-21. ISSN 2786-9458

М

Майстрович Н. та Шостак О.О. (2025) ЗНАЧЕННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙМАННЯ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФФНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 115-117.

Марчук Г.В. та Дичківська І.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ З РИНОЛАЛІЄЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 130-133.

Мосніцька Ю.М. та Дичківська І.М. (2025) РОЗВИТОК СЕНСОРИКИ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГІКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 142-145.

Н

Нагорна Д.В. та Горопаха Н.М. (2025) ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 145-146.

П

Попова Є.А. та Гурський В.А. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 160-162.

Р

Радчук Я.А. та Совик Т.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА У ІНКЛЮЗИВНІЙ ГРУПІ ЗДО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 162-164.

Руденко Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ НА ЗАНЯТТЯХ ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПСИХОЛОГІЯ». In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 332-341. ISBN 978-966-370140-0

Руденко Н.М. (2025) АНАЛІЗ ЧАСТОТИ ЗВЕРНЕННЯ ЮНАКІВ ДО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 314-317. (У пресі)

С

Сергійчук В.В. та Улюкаєва І.Г. (2025) РОЛЬ НАРОДНИХ ІГОР У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 166-169.

Скрипнюк А.О. та Маліновська Н.В. (2025) ВПЛИВ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ НА ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 170-171.

Совик Т.О. та Косарєва Г.М. та Федорова Н.В. (2025) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШЛЯХОМ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА МАТЕМАТИЧНИХ ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ. Суспільство та національні інтереси, 2025: №3(11). с. 339-351. ISSN 3041 - 1572 Online

Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№3): 43. с. 1432-1443.

Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025: №3(43). с. 1432-1443. ISSN 2786-5274

Т

Тарковська Ю.М. та Янцур Л.А. (2025) ТРАДИЦІЇ КОЗАЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕНТАЛІТЕТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 172-175.

Ф

Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Войтович О.В. та Борисова О.О. та Гаєвська А.В. (2025) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Академічні візії, 2025: Вип. 39. с. 1-8.

Ч

Чиший А. та Шостак О.О. (2025) РОЛЬ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЛЕКСИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 192-194.

Чумак І.О. та Горопаха Н.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 185-187.

Ш

Шадюк О.І. (2025) ІМІДЖ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ : ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ТА РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. [Навчальні матеріали]

Шадюк О.І. (2025) ІМІДЖ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ТА РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. [Навчальні матеріали]

Шадюк О.І. (2025) ПЕДАГОГІКА РАННЬОГО ДИТИНСТВА : ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ. [Навчальні матеріали]

Шадюк О.І. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ЗДО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова], 2025 (159): Вип. CLIX. с. 139-146. ISSN 2310-371X

Шадюк О.І. (2025) ІНТЕГРАЦІЯ ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Integration of Education, Science and Busines in Modern Environment: Winter Debates, 2025. с. 345-346.

Шиманська М.І. та Горопаха Н.М. (2025) ЗАСТОСУВАННЯ ПЕЙЗАЖНИХ КАРТИН УКРАЇНСЬКИХ ХУДОЖНИКІВ В ФОРМУВАННІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 188-191.

Шостак О.О. (2025) АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 203-206.

Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЛОГОПЕДИЧНОЇ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]

Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З ЛОГОПЕДІЇ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]

Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]

Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]

Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]

Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО)РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. ЛОГОПЕДІЯ»). [Методичні рекомендації]

Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ МОВИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. ЛОГОПЕДІЯ»). [Методичні рекомендації]

Шостак О.О. та Абрамчук О.Ю. (2025) ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ. Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації, 2025. с. 188-192.

Шостак О.О. та Корнейчук Г.М. (2025) КЛЮЧОВІ ЕТАПИ ДОСЛІДЖЕННЯ АУТИЗМУ. Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності, 2025. с. 612-613.

Шостак О.О. та Коцюбайло І.В. та Овечко А.І. (2025) СПЕЦИФІКА ЗНМ ЯК МОВЛЕННЄВОГО ПОРУШЕННЯ. Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії, 2025. с. 203-204.

Шостак О.О. та Мироконь А.М. (2025) ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Наукові тренди постіндустріального суспільства, 2025. с. 287-289.

Шостак О.О. та Михальчук Р.Ю. (2025) РОЛЬ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. In: Theoretical and practical research in 2024. GS Publishing Services, с. 122-126.

Шостак О.О. та Овечко А.І. (2025) ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА І ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ. Цифрове наукове суспільство: соціально-економічні, правові та міжнародні аспекти, 2025. с. 307-309.

Шостак О.О. та Прит М.А. (2025) РОЛЬ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РИТМІКИ В КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Наукові тренди постіндустріального суспільства, 2025. с. 176-178.

Шостак О.О. та Прит М.А. (2025) ШЛЯХИ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації, 2025. с. 192-194.

Шостак О.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ЗНАЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Педагогічна академія, 2025. с. 1-15. ISSN 2786-9458

Ю

Юрим О.І. та Косарєва Г.М. (2025) ФОРМУВАННЯ СЛОВНИКА ДІТЕЙ З МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 191-192.

Юрчук О.І. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІІ до виконання семінарських, практичних, лабораторних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ». [Методичні рекомендації]

Юрчук О.І. (2025) ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ з навчальної дисципліни «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта». [Навчальні матеріали]

Я

Яремчук У.І. та Горопаха Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ОСНОВ СВІТОГЛЯДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГРАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 194-196.

Цей список був створений у Mon Dec 15 23:15:17 2025 EET.