Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2006
Вгору на рівень |
Боровець О.В. (2006) ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 102-105.
Бричок Б.П. (2006) МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ КОНЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 15-18.
Бричок С.Б. (2006) ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ “ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 99-102.
Загайкевич Л.В. (2006) ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ НАУК ПРИ ВИВЧЕННІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 133-136.
Крижанська Л.В. (2006) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 48-53.
Шевців З.М. (2006) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 35-37.
Яковишина Т.В. (2006) ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВОЛИНІ (ДРУГА ПОЛОВИНА XIX – ПОЧАТОК XX СТ.). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 185-189.