ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА

Боровець О.В. (2006) ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 102-105.

[img] Text
Боровець О.В

Download (2MB)

Abstract

У статті розглядаються сутність та особливості проблемного навчання як технології, яка сприяє розвиткові пізнавальної самостійності, творчих здібностей та формуванню професійних вмінь майбутніх педагогів.

Item Type: Article
Additional Information: Боровець О.В. Проблемне навчання як технологія професійної підготовки педагога / О.В. Боровець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 102-105.
Uncontrolled Keywords: дидактична технологія, проблемне навчання, проблемна ситуація
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 26 Apr 2021 17:20
Last Modified: 26 Apr 2021 17:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6514

Actions (login required)

View Item View Item