Боровець О.В. (2006) ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 102-105.
![]() |
Text
Боровець О.В Download (2MB) |
Abstract
У статті розглядаються сутність та особливості проблемного навчання як технології, яка сприяє розвиткові пізнавальної самостійності, творчих здібностей та формуванню професійних вмінь майбутніх педагогів.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Боровець О.В. Проблемне навчання як технологія професійної підготовки педагога / О.В. Боровець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 102-105. |
Uncontrolled Keywords: | дидактична технологія, проблемне навчання, проблемна ситуація |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Divisions: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 26 Apr 2021 17:20 |
Last Modified: | 26 Apr 2021 17:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6514 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |