Боровець О.В. (2006) ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 102-105.
Текст
Боровець О.В Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті розглядаються сутність та особливості проблемного навчання як технології, яка сприяє розвиткові пізнавальної самостійності, творчих здібностей та формуванню професійних вмінь майбутніх педагогів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О.В. Проблемне навчання як технологія професійної підготовки педагога / О.В. Боровець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 102-105. |
Ключові слова: | дидактична технологія, проблемне навчання, проблемна ситуація |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 26 Квіт 2021 17:20 |
Останні зміни: | 26 Квіт 2021 17:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6514 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |