Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА

Боровець О.В. (2006) ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 102-105.

[img] Текст
Боровець О.В

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті розглядаються сутність та особливості проблемного навчання як технології, яка сприяє розвиткові пізнавальної самостійності, творчих здібностей та формуванню професійних вмінь майбутніх педагогів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Боровець О.В. Проблемне навчання як технологія професійної підготовки педагога / О.В. Боровець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 102-105.
Ключові слова: дидактична технологія, проблемне навчання, проблемна ситуація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 26 Квіт 2021 17:20
Останні зміни: 26 Квіт 2021 17:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6514

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу