Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра стилістики та культури української мови" та рік: 2019
Вгору на рівень |
Стаття
Антончук О.М. (2019) Педагогічна і навчальна практики у системі професійної підготовки вчителів-словесників. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 157-158.
Антончук О.М. (2019) ДУХОВНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. VІІ Волошинські читання «Шкільна мовно-літературна освіта: традиції і новаторство», 2019. с. 239-245.
Златів Л.М. (2019) ФОРМУВАННЯ У МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ МОВОЗНАВЧИЙ ТЕКСТ. Лінгвостилістичні студії, 2019: Вип. 10. с. 52-61. ISSN 2413-6530
Шульжук Н.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК ПРАГМАТИЧНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ЄДНОСТІ. Лінгвостилістичні студії, 2019 (Вип.10). с. 195-203.
Шульжук Н.В. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): 99. с. 108-110. ISSN 2520-6427
Шульжук Н.В. (2019) СКЛАДНОПРИЄДНУВАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ В ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 2019 (Вип.5): 73. с. 177-179.
Методичні рекомендації
Златів Л.М. (2019) НОВІ ПІДРУЧНИКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ: ЗДОБУТКИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. [Методичні рекомендації]