Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ У МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ МОВОЗНАВЧИЙ ТЕКСТ

Златів Л.М. (2019) ФОРМУВАННЯ У МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ МОВОЗНАВЧИЙ ТЕКСТ. Лінгвостилістичні студії, 2019: Вип. 10. с. 52-61. ISSN 2413-6530

[img]
Перегляд
Текст
Златів Л._Формування....pdf

Завантажити (728kB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття «науково-навчальний текст» у науковій літературі, сформульовано дефініцію термінологічного сполучення «науково-навчальний мовознавчий текст» під кутом зору лінгводидактики вищої школи, обґрунтовано необхідність формування у магістрів-філологів умінь здійснювати аналіз науково-навчального мовознавчого тексту за структурно-семантичними й комунікативно-прагматичними параметрами, розроблено схему аналізу, запропоновано систему текстових завдань аналітико-синтетичного типу для формування таких умінь у межах дисциплін лінгвістичного циклу ВЗО.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Златів Л. Формування у магістрантів-філологів умінь аналізувати науково-навчальний мовознавчий текст/ Л.Златів // Лінгвістичні студії. - 2019. - Вип. 10. - С. 52-61.
Ключові слова: науково-навчальний текст, науково-навчальний мовознавчий текст, структурно-семантичні, комунікативно-прагматичні особливості тексту, аналіз тексту
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 22 Січ 2024 10:32
Останні зміни: 22 Січ 2024 10:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12386

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу