Златів Л.М. (2019) ФОРМУВАННЯ У МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ МОВОЗНАВЧИЙ ТЕКСТ. Лінгвостилістичні студії, 2019: Вип. 10. с. 52-61. ISSN 2413-6530
  | 
            
              
Текст
 Златів Л._Формування....pdf Завантажити (728kB) | Перегляд  | 
          
Анотація
У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття «науково-навчальний текст» у науковій літературі, сформульовано дефініцію термінологічного сполучення «науково-навчальний мовознавчий текст» під кутом зору лінгводидактики вищої школи, обґрунтовано необхідність формування у магістрів-філологів умінь здійснювати аналіз науково-навчального мовознавчого тексту за структурно-семантичними й комунікативно-прагматичними параметрами, розроблено схему аналізу, запропоновано систему текстових завдань аналітико-синтетичного типу для формування таких умінь у межах дисциплін лінгвістичного циклу ВЗО.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Златів Л. Формування у магістрантів-філологів умінь аналізувати науково-навчальний мовознавчий текст/ Л.Златів // Лінгвістичні студії. - 2019. - Вип. 10. - С. 52-61. | 
| Ключові слова: | науково-навчальний текст, науково-навчальний мовознавчий текст, структурно-семантичні, комунікативно-прагматичні особливості тексту, аналіз тексту | 
| Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови | 
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови | 
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк | 
| Дата внесення: | 22 Січ 2024 10:32 | 
| Останні зміни: | 05 Лют 2025 09:50 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12386 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


