Златів Л.М. (2019) ФОРМУВАННЯ У МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ МОВОЗНАВЧИЙ ТЕКСТ. Лінгвостилістичні студії, 2019: Вип. 10. с. 52-61. ISSN 2413-6530
|
Текст
Златів Л._Формування....pdf Завантажити (728kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття «науково-навчальний текст» у науковій літературі, сформульовано дефініцію термінологічного сполучення «науково-навчальний мовознавчий текст» під кутом зору лінгводидактики вищої школи, обґрунтовано необхідність формування у магістрів-філологів умінь здійснювати аналіз науково-навчального мовознавчого тексту за структурно-семантичними й комунікативно-прагматичними параметрами, розроблено схему аналізу, запропоновано систему текстових завдань аналітико-синтетичного типу для формування таких умінь у межах дисциплін лінгвістичного циклу ВЗО.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Златів Л. Формування у магістрантів-філологів умінь аналізувати науково-навчальний мовознавчий текст/ Л.Златів // Лінгвістичні студії. - 2019. - Вип. 10. - С. 52-61. |
Ключові слова: | науково-навчальний текст, науково-навчальний мовознавчий текст, структурно-семантичні, комунікативно-прагматичні особливості тексту, аналіз тексту |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 22 Січ 2024 10:32 |
Останні зміни: | 22 Січ 2024 10:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12386 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |