Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури" та рік: 2013
Вгору на рівень |
Єремейчук М.А. та Безкоровайна О.В. (2013) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 131-132.
Безкоровайна О.В. (2013) КУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 3-12.
Безкоровайна О.В. (2013) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 6-11.
Безкоровайна О.В. (2013) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ АКСІОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 2013: Вип.40 (1). с. 35-40.
Вовчук Н.І. та Мороз Л.М. (2013) РОЗВИТОК НОВЕЛИ В ЕПОХУ ВІДРОДЖЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 32-34.
Воробйова Л.М. (2013) МОВЛЕННЄВЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 21-23.
Кравець Я.Г. та Безкоровайна О.В. (2013) НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 141-143.
Мороз Л.М. та Вовчук Н.І. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЄЛИЗАВЕТИНСЬКОГО РІЗНОВИДУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НОВЕЛИ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРУ ДЖ.ПЕТІ «МАЛИЙ ПАЛАЦ»). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 143-145.
Самчук І.В. та Безкоровайна О.В. (2013) ФОРМУВАННЯ ІНШМОВНЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ ЗАГАЛЬНСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 158-160.
Хмель В.А. (2013) СИМУЛЯКР ЯК КОД ТЕКСТОВОГО МІФУ КОЛЯДКИ. Традиційно-інноваційні стратегії сучасного художнього тексту, 2013. с. 109-117.