ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ

Безкоровайна О.В. (2013) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). pp. 6-11.

[img]
Preview
Text
Безкоровайна О.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті розкрито теоретичні положення щодо сутності та змісту понять «особистісно зорієнтований підхід», «інтерактивне навчання», схарактеризовано особливості реалізації завдань особистісно зорієнтованого підходу засобами інтерактивних технологій навчання іноземної мови.

Item Type: Article
Additional Information: Безкоровайна О.В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови у контексті парадигми особистісно орієнтованої освіти // О.В. Безкоровайна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 6-11.
Uncontrolled Keywords: особистісно зорієнтований підхід, інтерактивне навчання, технології навчання іноземної мови, ситуація успіху
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 23 Feb 2021 08:19
Last Modified: 17 Aug 2023 08:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4314

Actions (login required)

View Item View Item