Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури" та рік: 2014
Вгору на рівень |
Б
Безкоровайна О.В. (2014) КУЛЬТУРА ОСОБИСТІСНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА – АКТУАЛЬНА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 71-74.
Безкоровайна О.В. (2014) ПРІОРИТЕТНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА КУЛЬТУР В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 17-21.
Безкоровайна О.В. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТІСНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У СОЦІАЛЬНО ЦІННІСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2014: Ви.18(1). с. 44-52.
П
Павлюк Г.С. та Безкоровайна О.В. (2014) ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ВИХОВАННЯ ГУМАННОСТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 71-74.
С
Сербина Т.Г. (2014) ПРИЕМЫ ЯЗЫКОВОЙ ИГРЫ В ХУДОЖЕСТВЕННОМ ТЕКСТЕ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 121-129.
Х
Хмель В. (2014) СЕМАНТИЧНИЙ КОД «ВІДЬМИ» В ОДНОЙМЕННІЙ ПОЕМІ ШЕВЧЕНКА. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2014 (Вип.ХХ). с. 67-72.