Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра українсткої та зарубіжної літератури" та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 28.

Babiy S. та Bezkorovaina O. та Matviienko O. та Petko S. та Ternopilska V. та Soichuk R. та Stanislavchuk N. (2019) ENTREPRENEURSHIP MODEL OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF ACTUARIES IN CANADA. Journal of Entrepreneurship Education, 2019 (3): Vol. 22. с. 1-6. ISSN 1098-8394

Bezkorovaina O. та Demchuk T. (2019) FORMATION OF ENGLISH LANGUAGE COMPETENCE IN READING ON THE HIGHER DEGREE OF STUDYING ENGLISH IN INSTITUTIONS OF SECONDARY EDUCATION. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 58-63.

Bezkorovaina O. та Ovsiienko L. та Pet'ko L. та Soichuk R. та Turchynova G. та Stanislavchuk N. (2019) ENTREPRENEURSHIP EDUCATION OF FUTURE TRAVEL MANAGERS. Journal of Entrepreneurship Education, 2019 (22(6)). с. 1-6. ISSN 1098-8394

Dyshchakovska O. та Безкоровайна О.В. (2019) ORGANIZATION OF CLASSROOM-INDEPENDENT WORK ON FOREIGN LANGUAGE LESSONS IN HIGH SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 92-95.

Kolibek Y. та Безкоровайна О.В. (2019) TEACHING THE TECHNIQUE OF READING OF ENGLISH IN SECONDARY SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 112-114.

Kuzmych K. та Капелюх Д.П. (2019) FACILITATIVE ROLE OF A TEACHER IN THE PROCESS OF ORGANIZATION OF CLASSROOM MANAGEMENT. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 124-128.

Liashkevych M. та Оздемір О.В. (2019) TYPES OF TESTS (PLACEMENT, DIAGNOSTIC, PROFICIENCY). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 133-138.

Markovska V. та Залевська О.А. (2019) CRITERIA FOR DEALING WITH SPOKEN ERRORS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 145-146.

Pavlosiuk O. та Залевська О.А. (2019) WAYS OF DEALING WITH ERRORS IN WRITING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 154-158.

Prytula K. та Залевська О.А. (2019) THE METHODOLOGY OF PROVIDING CONTROL OF TEENAGERS’ KNOWLEDGE AT THE LESSONS OF ENGLISH. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 175-178.

Tsiuman O. та Залевська О.А. (2019) METHODS AND TECHNIQUES FOR DEVELOPING INTERCULTURAL COMPETENCE IN LEARNERS OF DIFFERENT AGE GROUPS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 195-196.

Безкоровайна О.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СТВОРЕННЯ СІМ’Ї В СТУДЕНТІВ. Нова педагогічна думка, 2019 (1(97)). с. 60-63. ISSN 2520-6427

Безкоровайна О.В. (2019) ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТІСНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ В СОЦІАЛЬНО-ЦІННІСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах, 2019. с. 24-29.

Безкоровайна О.В. та Павлюк Г.С. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Освітній простір України, 2019 (Вип.15). с. 60-65.

Безкоровайна О.В. та Якобчук О. (2019) ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНИХ МОНОЛОГІЧНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова педагогічна думка, 2019 (2(98)). с. 139-142. ISSN 2520-6427

Бєлова С. (2019) ІНТЕРЕС ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРРЕЛЬМАНА. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 101-107.

Гнатюк М. та Шостак О.О. (2019) НАЧЕРК ДРАМИ ІВАНА ФРАНКА “ДО БРАЗИЛІЇ”: З ІСТОРІЇ НЕРЕАЛІЗОВАНОГО “ЕМІГРАЦІЙНОГО” ТЕКСТУ. Слово і час, 2019 (№ 3): (699). с. 53-64.

Крупка М.А. (2019) ЖЕРТВА ЧИ ГРІШНИЦЯ: ЖІНКА У ХУДОЖНЬОМУ СВІТІ МАРІЇ МАТІОС (НА МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ "МАЙЖЕ НІКОЛИ НЕ НАВПАКИ"). Національна ідентичність в мові і культурі, 2019. с. 65-69.

Нестерук С.М. (2019) ВІКТИМІЗАЦІЯ В П’ЄСІ БРАТІВ ПРЕСНЯКОВИХ «ТЕРОРИЗМ». Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2019 (Вип.5). с. 157-160. ISSN 2519-2558

Нестерук С.М. та Гурик Л.М. (2019) МОДИФІКАЦІЯ ОБРАЗУ НИШПОРКИ ТА CПЕЦИФІКА «КЛУБНОГО» РОЗСЛІДУВАННЯ У ДЕТЕКТИВІ ДЖИЛЛІАН ФЛІНН «ТЕМНІ ТАЄМНИЦІ». Perspectives of world sciens and education, 2019. с. 629-637.

Нестерук С.М. та Дмитрук Л.О. (2019) КОНСТРУЮВАННЯ НАРАТИВНОЇ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ У «ПЕРСЕПОЛІСІ» МАРДЖАН САТРАПІ. Perspectives of world sciens and education, 2019. с. 638-646.

Романишина Н.В. (2019) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ НІЛИ ВОЛОШИНОЇ ДО ВИКЛАДАННЯ МОНОГРАФІЧНОЇ ТЕМИ. VІІ Волошинські читання «Шкільна мовно-літературна освіта: традиції і новаторство», 2019. с. 52-59.

Сербина Т.Г. (2019) ИРОНИЯ И ПОДТЕКСТ КАК ФОРМЫ НЕПРЯМОЙ КОММУНИКАЦИИ В ГАЗЕТЕ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 72-79.

Стецюк О.М. та Сербіна Т.Г. (2019) ШЛЯХИ ТА СПОСОБИ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО СКЛАДУ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ РОСІЙСЬКОМОВНИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 14-17.

Ткачук Т.В. (2019) ФУНКЦІЇ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ В ОПОВІДАННІ АРТУРА КОНАНА ДОЙЛЯ “ПІСТРЯВА СТРІЧКА”. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 192-195.

Томчук Л.В. (2019) ШЛЯХ ЖІНКИ ДО ВИЗНАННЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2019 (Вип.31): Кн.1. с. 209-214. ISSN 2519-1942

Шостак О.В. та Мельничук Т.І. та Шостак О.О. (2019) НАША ЦЕРКВА. ІСТОРІЯ СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКОГО ХРАМУ СЕЛА ЗАСТАВ'Я. Інше. О.Зень, Рівне.

Шостак О.О. (2019) «ЕМІГРАЦІЙНИЙ» ТЕКСТ ІВАНА ФРАНКА. Інше. Волинські обереги, Рівне.

Цей список був створений у Sun Feb 23 07:25:23 2025 EET.