Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра музикознавства, фольклору та музичної освіти" та рік: 2017
![]() | Вгору на рівень |
А
Алієва Л. (2017) ПАВЛО ЧУБИНСЬКИЙ І МИКОЛА КОСТОМАРОВ: ТВОРЧІ ВЗАЄМИНИ І ДОСЛІДНИЦЬКІ ІНТЕРЕСИ. М.Костомаров і його епоха: текст і контексти, 2017. с. 12-17.
Г
Гумінська О.О. (2017) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 98-101. ISSN 2520-6427
Гумінська О.О. (2017) СИСТЕМА КЕРВЕНА-КОДАЯ: РОЗВИВАЄМО ЛАДОВЕ ВІДЧУТТЯ. Мистецтво та освіта, 2017 (№2). с. 14-18.
Гумінська О.О. (2017) ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО УРОКУ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЗНВЗ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2017: Вип.3. с. 386-392.
Д
Дзвінка Р.І. (2017) АНСАМБЛЕВЕ САКСОФОННЕ ВИКОНАВСТВО УКРАЇНИ КІНЦЯ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТЬ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2017. с. 164-168.
К
Крусь О.П. (2017) НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Нова педагогічна думка, 2017 (№ 2): (90). с. 74-76. ISSN 2520-6427
Крусь О.П. (2017) ВПЛИВ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОПІСЕННОЇ ТВОРЧОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Нова педагогічна думка, 2017 (№ 1): (89). с. 101-104. ISSN 2520-6427
П
Прокопович Т. (2017) ХУДОЖНЯ РЕЦЕПЦІЯ КОЗАЦЬКОЇ ПІСНІ: МИКОЛА КОСТОМАРОВ І КАЗИМИР ЛЮБОМИРСЬКИЙ. М.Костомаров і його епоха: текст і контексти, 2017. с. 91-100.
Прокопович Т.Ю. (2017) ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА СВОЄРІДНІСТЬ АНСАМБЛІВ ДЛЯ ДЕРЕВ’ЯНИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ МИХАЙЛА ВЕРИКІВСЬКОГО. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2017. с. 182-186.
Р
Радковська Л.М. (2017) САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ОСНОВА САМООСВІТИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МИСТЕЦЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Нова педагогічна думка, 2017 (№ 1): (89). с. 104-106. ISSN 2520-6427
Радковська Л.М. (2017) МУЗИЧНА ОСВІТА ПРАВОСЛАВНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ЯК ПРОГРЕСИВНЕ ЯВИЩЕ XVII - XVIII СТОЛІТТЯ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2017 (Вип. 3). с. 455-459.
Радковська Л.М. та Студинська В.В. (2017) ДО ПИТАННЯ ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2017: Вип. 3. с. 460-465.
С
Столярчук Б.Й. (2017) МИКОЛА НЕВІРКОВЕЦЬ – ДИРИГЕНТ, ПЕДАГОГ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2017. с. 155-157.
Столярчук Б.Й. (2017) ТРАДИЦІЙНА УКРАЇНСЬКА ІНСТРУМЕНТАЛЬНА МУЗИКА. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2017. с. 183-187.
Т
Терлецький М.М. (2017) ДЕЯКІ ПОРАДИ МОЛОДИМ ДИРИГЕНТАМ ЩОДО ЕФЕКТИВНОГО НАСТРОЮВАННЯ ДУХОВОГО ОРКЕСТРУ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2017. с. 118-121.
Х
Хіміна К.О. та Шолудько Н.Г. (2017) ВПЛИВ НАЦІОНАЛЬНОЇ СПІЛКИ ПИСЬМЕННИКІВ УКРАЇНИ НА РОЗВИТОК ЛІТЕРАТУРНОГО ЖИТТЯ КРАЇНИ: СПРОБА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 335-337.
Ц
Цапун Р.В. (2017) ФОЛЬКЛОРНІ ПАМЯТКИ ВОЛИНСЬКОГО ПОЛІССЯ: ЗАПИСИ МИКОЛИ КОСТОМАРОВА ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ СТУДЕНТСЬКИМ АНСАМБЛЕМ «ДЖЕРЕЛО». М.Костомаров і його епоха: текст і контексти, 2017. с. 152-158.
Цапун Р.В. (2017) ГРИГОРІЙ ВЕРЬОВКА ТА ЙОГО ХОР. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2017: Вип. 3. с. 292-300.
Цапун Р.В. (2017) СЛОВО ПРО УЛЯНУ КОТ. Уляна Кот – майстриня, берегиня традиційної української культури, 2017. с. 160-162.
Ш
Шихова Г.І. (2017) ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2017: Вип. 3. с. 471-480.