Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СИСТЕМА КЕРВЕНА-КОДАЯ: РОЗВИВАЄМО ЛАДОВЕ ВІДЧУТТЯ

Гумінська О.О. (2017) СИСТЕМА КЕРВЕНА-КОДАЯ: РОЗВИВАЄМО ЛАДОВЕ ВІДЧУТТЯ. Мистецтво та освіта, 2017 (№2). с. 14-18.

[img]
Перегляд
Текст
Стаття Гумінська_Система Кервенна-Кодая_mtao_2017_2_5.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблема розвитку ладового відчуття у дітей, що є однією з основних музичних здібностей у структурі музикальності, необхідною для успішного здійснення різновидів музичної діяльності. Автором актуалізовано аспект розвитку ладового відчуття школярів на уроках музичного мистецтва в початковій школі. Здійснено аналіз методик розвитку ладового відчуття Джона Кервена й Золтана Кодая. Запропоновано нову форму використання системи відносної сольмізації у вигляді розроблених автором практичних завдань – музичних вітань, музичних ігор, систематичне використання яких сприятиме розвитку ладового відчуття учнів. Презентовано зразки завдань і методичні поради щодо їх застосування на уроках музичного мистецтва з початку навчання мистецтва в першому класі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гумінська О.О. Система Кервена-Кодая: розвиваємо ладове відчуття / О.О. Гумінська // Мистецтво та освіта. - 2017. - № 2. - С. 14-18.
Ключові слова: ладове відчуття, система відносної сольмізації Кервена і Кодая, музичне вітання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 18 Квіт 2024 11:14
Останні зміни: 18 Квіт 2024 11:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13123

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу