Гумінська О.О. (2017) СИСТЕМА КЕРВЕНА-КОДАЯ: РОЗВИВАЄМО ЛАДОВЕ ВІДЧУТТЯ. Мистецтво та освіта, 2017 (№2). с. 14-18.
|
Текст
Стаття Гумінська_Система Кервенна-Кодая_mtao_2017_2_5.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається проблема розвитку ладового відчуття у дітей, що є однією з основних музичних здібностей у структурі музикальності, необхідною для успішного здійснення різновидів музичної діяльності. Автором актуалізовано аспект розвитку ладового відчуття школярів на уроках музичного мистецтва в початковій школі. Здійснено аналіз методик розвитку ладового відчуття Джона Кервена й Золтана Кодая. Запропоновано нову форму використання системи відносної сольмізації у вигляді розроблених автором практичних завдань – музичних вітань, музичних ігор, систематичне використання яких сприятиме розвитку ладового відчуття учнів. Презентовано зразки завдань і методичні поради щодо їх застосування на уроках музичного мистецтва з початку навчання мистецтва в першому класі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гумінська О.О. Система Кервена-Кодая: розвиваємо ладове відчуття / О.О. Гумінська // Мистецтво та освіта. - 2017. - № 2. - С. 14-18. |
Ключові слова: | ладове відчуття, система відносної сольмізації Кервена і Кодая, музичне вітання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 18 Квіт 2024 11:14 |
Останні зміни: | 18 Квіт 2024 11:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13123 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |