Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання" та рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 14.

Стаття

Ільїна Є. та Прокопович Т.Ю. (2022) ВІЙНА Й ЕСТРАДНА МУЗИКА: ЕКСПАНСІЯ МИСТЕЦТВА. Естрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика, 2022. с. 79-82.

Борщ К.О. та Крижановська Т.І. (2022) РОЗВИТОК ХУДОЖНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ МЕТОДОМ ТВОРЧОГО ПРАКТИКУМУ В КУРСІ «МИСТЕЦТВО». Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 158-164.

Василишин І.В. та Гумінська О.О. (2022) МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 164-169.

Висоцька Д.С. (2022) МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА УРОКАХ ФОРТЕПІАНО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 169-174.

Гумінська О.О. (2022) УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАВДЯКИ УЧАСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО КОЛЕКТИВУ. Нова педагогічна думка, 2022 (№1). с. 93-98. ISSN 2520-6427

Крижановська Т.І. (2022) ДО ПИТАННЯ ВАРІАТИВНОСТІ МЕТОДИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 5-10.

Крусь О.П. (2022) МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 10-15.

Кулакевич А.В. та Радковська Л.М. (2022) РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ «СЛУХАННЯ МУЗИКИ» В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ МИНУЛОГО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 174-178.

Малей Я.Р. та Радковська Л.М. (2022) НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 179-183.

Парчук І.М. та Гумінська О.О. (2022) МЕТОДИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ІМПРОВІЗАЦІЇ УЧНІВ-ПІАНІСТІВ ДМШ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 28-34.

Пастушок Т.В. (2022) ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ДИРИГЕНТА ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 35-41.

Прокопович Т.Ю. (2022) МЕТАМОРФОЗИ «ЩЕДРИКА»: МИКОЛА ЛЕОНТОВИЧ І ЕСТРАДНА МУЗИКА. Естрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика, 2022. с. 159-162.

Прокопович Т.Ю. (2022) СТОЛІТНІЙ ЮВІЛЕЙ МИКОЛИ ЛИСЕНКА В УМОВАХ ВОРОЖИХ ІДЕОЛОГІЙ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ВОЄННОЇ ПРЕСИ). Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 131-136.

Тарчинська Ю.Г. та Тарчинська І.Г. та Ткачук А.О. (2022) ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МИСТЕЦЬКУ ОСВІТУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 183-188.

Цей список був створений у Tue Nov 5 08:29:43 2024 EET.