Кулакевич А.В. and Радковська Л.М. (2022) РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ «СЛУХАННЯ МУЗИКИ» В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ МИНУЛОГО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. pp. 174-178.
|
Text
Кулакевич А.В., Радковська Л.М..pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Ретроспективний аналіз будь якого процесу досліджує перш за все факти, які стосуються минулого. Однак розуміння того, як виникла ситуація, не означає розуміння ситуації як такої. Для цього потрібен ситуаційний аналіз. В статті подано ретроспективний аналіз «слухання музики», окреслено шлях цієї проблеми в історичному аспекті та різних підходи до дослідження музичного сприймання.
A retrospective analysis of any process examines primarily facts about the past. However, understanding how a situation arose does not mean understanding the situation as such. This requires a situational analysis. The article presents a retrospective analysis of "listening to music", outlines the path of this problem in the historical aspect and different approaches to the study of musical perception.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Кулакевич А. В. Ретроспективний аналіз проблеми «слухання музики» в педагогічній теорії та практиці минулого / А. В. Кулакевич, Л. М. Радковська // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2022. – Вип. 8. – С. 174-178. |
Uncontrolled Keywords: | слухання музики, сприйняття музики, музичне виховання дітей, урок музики, українські композитори-класики; listening to music, perception of music, musical education of children, music lesson, Ukrainian classical composers |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Divisions: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 08 Apr 2024 10:32 |
Last Modified: | 08 Apr 2024 10:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12971 |
Actions (login required)
View Item |