Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії та методик професійної освіти" та рік: 2005
Вгору на рівень |
Б
Бордюк Н.А. та Бордюк М.А. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ,,ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ” В УМОВАХ НОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 73-77.
В
Войтко А.І. (2005) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 71-73.
Войтко А.І. (2005) ПРОФЕСІЙНІ ПРОБИ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ 8 – 9 КЛАСІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 43-45.
Г
Герасименко О.А. (2005) ОСВІТНІ ЗАКЛАДИ НА ВОЛИНІ ХVІ – ХVІІІ СТОЛІТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 125-128.
Д
Дем'яненко Т.П. (2005) ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 77-80.
К
Кирильчук Ю.В. (2005) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ „ТЕХНОЛОГІЯ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 10-13.
Л
Літковець О.Д. (2005) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ВМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 29-34.
П
Парховнюк Г.О. та Сингаївський Д.В. (2005) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИДАКТИЧНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО СЕРЕДОВИЩА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 60-62.
Пшеничний В.В. (2005) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ РОЗРОБЦІ КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗА МОНОПРОЕКЦІЄЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 80-81.
Ф
Фещук Ю.В. (2005) ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 69-71.
Х
Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2005) СФОРМОВАНІСТЬ ЗНАНЬ З КУЛЬТУРИ ПРАЦІ ТА ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 38-43.
Ш
Шутяк В.Г. (2005) ОСОБИСТІСНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 23-29.
Я
Янцур М.С. (2005) ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 4-9.
Янцур М.С. та Єзерська Н.Р. (2005) ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ПІВНІЧНО-ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 54-59.
Янцур М.С. та Симонович Н.В. (2005) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ КОНСТРУЮВАННЮ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 65-69.