Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ КОНСТРУЮВАННЮ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ

Янцур М.С. та Симонович Н.В. (2005) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ КОНСТРУЮВАННЮ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 65-69.

[img] Текст
Янцур М.С., Симонович Н.В

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті розглядаються питання індивідуалізації процесу навчання учнів 8-9 класів конструюванню швейних виробів на основі рівневих диференційованих завдань.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Янцур М.С. Індивідуалізація процесу навчання учнів 8-9 класів конструюванню швейних виробів на основі диференційованих завдань / М.С. Янцур, Н.В. Симонович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 33. - С. 65-69.
Ключові слова: індивідуалізація навчання, диференціація навчання, різнорівневі інструкційні картки, конструювання швейних виробів
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 19 Квіт 2021 12:38
Останні зміни: 19 Квіт 2021 12:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6291

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу