Янцур М.С. та Симонович Н.В. (2005) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ КОНСТРУЮВАННЮ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 65-69.
Текст
Янцур М.С., Симонович Н.В Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті розглядаються питання індивідуалізації процесу навчання учнів 8-9 класів конструюванню швейних виробів на основі рівневих диференційованих завдань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янцур М.С. Індивідуалізація процесу навчання учнів 8-9 класів конструюванню швейних виробів на основі диференційованих завдань / М.С. Янцур, Н.В. Симонович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 33. - С. 65-69. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання, диференціація навчання, різнорівневі інструкційні картки, конструювання швейних виробів |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 19 Квіт 2021 12:38 |
Останні зміни: | 19 Квіт 2021 12:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6291 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |