Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії та методик професійної освіти" та рік: 2016
Вгору на рівень |
Бабич Л.В. та Поліщук Н.В. (2016) ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 5-6.
Брончук О.Л. та Дупак Н.В. (2016) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 11-13.
Гук С.П. та Лісова С.В. (2016) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 32-34.
Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 32-34.
Кирильчук Ю.В. (2016) ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕТОДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 39-41.
Лісова С.В. (2016) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 52-54.
Літковець О.Д. (2016) ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 54-56.
Михальчук Ю.Б. та Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 81-82.
Осипчук І.В. та Дупак Н.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 87-89.
Поліщук Н.В. (2016) ОСВІТНІЙ АСПЕКТ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 72-74.
Сачковська Н.І. та Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 101-102.
Сачук Т.О. та Лісова С.В. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 102-104.
Сіпайло В.О. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПРИКЛАДІ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА»). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 148-151.
Сіпайло В.О. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 85-87.
Шурин О.І. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 86-89.
Шурин О.І. (2016) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 101-103.
Шурин О.І. та Лисак І.І. (2016) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 100-103.
Шутяк В.Г. (2016) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ З ВИРОБНИЦТВОМ ПАПЕРУ, ЙОГО ВИДАМИ, ВЛАСТИВОСТЯМИ Й ВИКОРИСТАННЯМ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 175-177.
Шутяк В.Г. (2016) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ З ПРАКТИКУМОМ» СТУДЕНТАМИ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «ПОЧАТКОВА СВІТА». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 123-126.