Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Шурин О.І. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 86-89.

[img]
Перегляд
Текст
Шурин О.І..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Розглянуто окремі аспекти професійної підготовки вчителів в контексті вагомості особистісно орієнтованого підходу в забезпеченні ефективності навчального процесу. Зокрема, основна увага приділена особистісно орієнтованому підходу у професійній підготовці майбутніх учителів технологій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шурин О.І. Особистісно-орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій / О.І.Шурин // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 86-89.
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка майбутніх учителів технологій, особистісно орієнтована освіта, педагогічна діяльність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Лют 2021 09:35
Останні зміни: 01 Лют 2021 09:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3282

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу