Шурин О.І. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 86-89.
|
Текст
Шурин О.І..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Розглянуто окремі аспекти професійної підготовки вчителів в контексті вагомості особистісно орієнтованого підходу в забезпеченні ефективності навчального процесу. Зокрема, основна увага приділена особистісно орієнтованому підходу у професійній підготовці майбутніх учителів технологій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шурин О.І. Особистісно-орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій / О.І.Шурин // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 86-89. |
Ключові слова: | особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка майбутніх учителів технологій, особистісно орієнтована освіта, педагогічна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 01 Лют 2021 09:35 |
Останні зміни: | 01 Лют 2021 09:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3282 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |