Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії та методик професійної освіти" та рік: 2022
Вгору на рівень |
Б
Білковська А. та Поліщук Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ». Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 5-8.
Г
Герасименко О.А. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОЕКТУВАННЯ І ДИЗАЙН ОБ’ЄКТІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА» ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 8-12.
Герасименко О.А. та Іващик О.Д. (2022) РОЗВИТОК ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ В УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НА ТРАДИЦІЯХ ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 17-22.
Герасименко О.А. та Данилюк І.А. (2022) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно- педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 12-17.
Д
Дупак Н.В. (2022) АНАЛІЗ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 22-28.
Л
Лісова С.В. (2022) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 39-45.
П
Поліщук Н.В. та Білковська А.В. (2022) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 63-69.
С
Симонович Н.В. (2022) МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 59-63.
Симонович Н.В. та Ваколюк А.М. та Шурин О.І. (2022) УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ГОЛОВНА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Перспективи та інновації науки, 2022 (№13): 18. с. 418-429.
Ф
Фещук Ю.В. та Боюка Ю.І. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 69-72.
Фещук Ю.В. та Васьковець О.І. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ НАОЧНОСТІ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 72-75.
Ш
Шурин О. (2022) АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.15). с. 263-268. ISSN 2411-4553
Шурин О.І. (2022) АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 76-79.
Шурин О.І. та Климчук К.Ю. (2022) ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 79-83.
Шурин О.І. та Нікитюк Н.В. (2022) ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ТА ЇХ ФОРМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ». Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 84-87.