ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ТА ЇХ ФОРМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ»

Шурин О.І. and Нікитюк Н.В. (2022) ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ТА ЇХ ФОРМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ». Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів, 2022. pp. 84-87.

[img]
Preview
Text
Шурин О.І., Нікітюк Н.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Основним завданням закладів загальної середньої освіти є, не тільки те, щоб надати учням знання, компетентності, а й сприяти виявленню, формуванню та розвитку наявних у дітей здібностей. Здатність особистості творчо мислити на основі оперування просторовими образами є однією із найважливіших людських здібностей. Творчість як практична потреба пошуку нових розв’язків у просторі серед об'єктів матеріального світу, в ході свого розвитку стає важливим складником інтелекту людини, слугуючи засобом пізнання усіляких предметів і явищ дійсності, а також є необхідною умовою формування її потенційних здібностей.

Item Type: Article
Additional Information: Шурин О.І. Творчі здібності учнів 10-11-х класів та їх формування у процесі вивчення предмету «Технології» / О.І. Шурин, Н.В. Нікитюк // Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Всеукр. Інтернет-конф. (22-28.04.2022 р.) / упоряд. : С.В. Лісова, Ю.В. Фещук, О.А. Герасименко, Н.В. Симонович. - Рівне: РДГУ, 2022. - С. 84-87.
Uncontrolled Keywords: Творчі здібності, учні 10-11-х класів, предмет «Технології».
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 16 Mar 2023 13:42
Last Modified: 31 Dec 2024 23:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10958

Actions (login required)

View Item View Item