Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2003

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Г | Д | З | К | Л | П | Р | С | Ш | Я
Число елементів: 15.

І

Іванова Л.І. (2003) ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СИСТЕМІ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 110-112.

Г

Гетманчук Н.О. (2003) КОМУНІКАТИВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ПРИЙМЕННИКІВ У КУРСІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 122-126.

Д

Давнюк С.В. (2003) ВИВЧЕННЯ БАГАТОКОМПОНЕНТНИХ СУРЯДНО-ПІДРЯДНИХ РЕЧЕНЬ: ФОРМАЛЬНО-ГРАМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 26-30.

З

Захарчук З.О. (2003) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ВИРАЗНО ЧИТАТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 54-58.

К

Коваль Г.П. (2003) ФОНЕТИЧНІ ЗНАННЯ, УМІННЯ ТА НАВИЧКИ У МОВНО-МОВЛЕННЄВОМУ КУРСІ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 24-28.

Крижанська О.М. (2003) ДЖЕРЕЛА ЗБАГАЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КОЛІРНОЇ ЛЕКСИКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 84-91.

Л

Лесняк Н.В. (2003) МОВЛЕННЄВА ПРАКТИКА НА ЗАНЯТТЯХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 126-129.

Лук’яник Л.В. (2003) ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 48-51.

П

Петрук О.М. (2003) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ В НАВЧАННІ РІДНОЇ МОВИ ЯК ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 143-147.

Петрук О.М. (2003) ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 39-41.

Р

Рябоконь В.І. (2003) ПИСАНКАРСТВО НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 102-107.

С

Суржук Т.Б. (2003) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 58-62.

Ш

Шевчук Т.Б. (2003) РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ РОДО-ВИДОВОЇ СЕМАНТИКИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 138-143.

Шевчук Т.Б. (2003) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІНГВІСТИЧНОГО КОМПОНЕНТА У ЗМІСТІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 45-48.

Я

Якимчук Р.І. (2003) КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 66-68.

Цей список був створений у Fri Nov 22 12:15:11 2024 EET.