Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ В НАВЧАННІ РІДНОЇ МОВИ ЯК ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА

Петрук О.М. (2003) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ В НАВЧАННІ РІДНОЇ МОВИ ЯК ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 143-147.

[img]
Перегляд
Текст
Петрук О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

В статье рассматривается проблема реализации принципа функциональности в обучении младших школьников родному языку. Раскрывается сущность принципа функциональности, основные черты и пути реализации. Подчеркивается особое влияние реализации принципа функциональности на речевое развитие учеников.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петрук О.М. Реалізація принципу функціональності в навчанні рідної мови як лінгводидактична проблема / О.М.Петрук // Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. – Рівне, 2003. - Вип. 11. - С. 143-147.
Ключові слова: навчання рідної мови, реалізація принципу функціональності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 23 Лют 2021 07:08
Останні зміни: 23 Лют 2021 07:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4306

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу