Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2008
Вгору на рівень |
Г
Гетманчук Н.О. (2008) КОМПЛЕКСНЕ ВИВЧЕННЯ ПРИЙМЕННИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 156-164.
Д
Давнюк С.В. (2008) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЗВ’ЯЗКУ У СКЛАДНИХ КОНСТРУКЦІЯХ З СУРЯДНІСТЮ І ЗВИЧАЙНОЮ ПІДРЯДНІСТЮ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 12-16.
К
Крижанська О.М. (2008) ШЛЯХИ ВИХОВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ УКРАЇНОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 122-127.
Л
Лелюх Ю. та Коваль Г.П. (2008) ПЕРСПЕКТИВИ КОМУНІКАТИВНО–МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 51-52.
Лук’яник Л.В. (2008) ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ МОВЛЕННЄВОГО ЕТИКЕТУ. Педагогічні науки, 2008 (Т.1): №49. с. 67-70. ISSN 2663-2772
Р
Рябоконь В.І. (2008) ИНФОРМАЦИЯ РЕКЛАМА ПРОПАГАНДА. Рівненський державний гуманітарний університет, Ровно.
С
Сіранчук Н.М. (2008) ЛІНГВОДИДАКТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 84-88.
Ш
Шевчук Т.Б. (2008) ВИВЧЕННЯ ФОРМАЛЬНО-СЕМАНТИЧНИХ ВІДНОШЕНЬ МІЖ ТВІРНОЮ І ПОХІДНОЮ ОСНОВАМИ У ВНЗ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 165-170.