Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2012
Вгору на рівень |
Стаття
Іванова Л.І. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МОВНО-СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ У АСПЕКТІ КОМУНІКАТИВНОГО ВИВЧЕННЯ ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ ПОЧАТКОВОГО ШКІЛЬНОГО КУРСУ РІДНОЇ МОВИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 60-66.
Бізюк К.В. та Суржук Т.Б. (2012) ОПРАЦЮВАННЯ ФАКТИЧНОГО ЗМІСТУ ТЕКСТУ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 6-7.
Власюк О.В. та Гетманчук Н.О. та Коваль Г.П. (2012) ВИКОРИСТАННЯ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 11-12.
Возняк Н.В. та Суржук Т.Б. (2012) ПРОГРАМНІ ВИМОГИ ДО ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В 3-4 КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 14-16.
Гаврилюк В.О. та Давнюк С.В. (2012) МЕТОДИКА РОБОТИ НАД РОЗВИТКОМ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ (НА ЛЕКСИЧНОМУ МАТЕРІАЛІ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 35.
Гетманчук Н.О. (2012) РОБОТА З ТЕКСТОМ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 39-42.
Демчук І.А. та Суржук Т.Б. (2012) УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 37-39.
Джеджера О.М. та Кирильчук Ю.В. та Ястремський С.В. (2012) ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕНІ ПРОФІЛЮ «МЕТАЛООБРОБКА» НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 41-42.
Касянчук Т.В. та Гетманчук Н.О. (2012) ПРОБЛЕМНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ МОВИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 58-60.
Козіцька О.А. та Давнюк С.В. (2012) СЕМАНТИЧНА СТРУКТУРА СКЛАДНИХ БАГАТОКОМПОНЕНТНИХ РЕЧЕНЬ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 50-54.
Козіцька О.А. та Давнюк С.В. (2012) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО ДІАПАЗОНУ СТУДЕНТІВ ПРИЄДНУВАЛЬНИМИ СИНТАКСИЧНИМИ КОНСТРУКЦІЯМИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, № 5. с. 73-76.
Лук’яник Л.В. (2012) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 2012: Вип. 36. с. 301-305. ISSN Криворізький державний педагогічний університет
Ліщенко І.В. та Рябоконь В.І. (2012) РЕАЛІЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНОГО ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ І ПЕРСПЕКТИВНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 73-75.
Маліванчук М.В. та Коваль Г.П. (2012) ПРИНЦИПИ, МЕТОДИКИ І ЗАСОБИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 80-82.
Пекач Н.В. та Суржук Т.Б. (2012) ВИВЧЕННЯ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК У ЧИТАННІ, ШЛЯХИ ЇХ УСУНЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 114-116.
Тупік Ю.О. та Гетманчук Н.О. та Коваль Г.П. (2012) БЕЗМАШИННИЙ ПРОГРАМОВАНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 135-136.
Шевчук Т.Б. (2012) ЛЕКСИКОГРАФІЧНА РОБОТА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 113-115.
Шелестюк Л.П. та Кирильчук Ю.В. (2012) ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ З ВИГОТОВЛЕННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ В УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА ОСНОВІ СПОСОБІВ РОЗВИВАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 150-151.