Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2021
Вгору на рівень |
І
Іванова Л.І. (2021) Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ. [Навчальні матеріали]
Іванова Л.І. (2021) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. World science: problems, prospects and innovations, 2021. с. 357-365.
Ігнатенко О.В. та Бісовецька Л.А. (2021) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПРИСЛІВНИКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 92-93.
А
Александрук О.С. та Степанова О.І. (2021) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 137-138.
Б
Бенесько С.О. та Лук’яник Л.В. (2021) ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСВОЄННЯ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЇ ЛЕКСИКИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 7-10.
Боровець К.О. та Іванова Л.І. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДИТЯЧОЇ КНИГИ В ОСВІТНІЙ РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 35-37.
Буравцова О.В. та Найда Р.Г. (2021) РОЛЬ РОЗВИВАЛЬНО-ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 144-145.
Бісовецька Л.А. (2021) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СЛУЖБОВИХ ЧАСТИН МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Problems of practical application of innovations, methodology and experience, 2021. с. 121-124.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА ЯК ЗАСІБ МОВНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРІВ Г.ВДОВИЧЕНКО. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 101-104.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) фОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНО-ПОШУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій, 2021. с. 96-100.
В
Виногородська Д.О. та Суржук Т.Б. (2021) НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ СУТНОСТІ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 37-40.
Виногородська Д.О. та Суржук Т.Б. (2021) ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК У НАВЧАННІ ЧИТАТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 29-31.
Володько В.М. та Іванова Л.І. (2021) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 41-43.
Г
Гайдучик Т.О. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 14-17.
Гамза А.В. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ НАД АУДІОТЕКСТАМИ У ПРОЦЕСІ ТЕКСТОТВОРЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Modern approaches to the introduction of science into practice, 2021. с. 160-163.
Д
Данилюк Т.В. та Іванова Л.І. (2021) ДОСЯГНЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ПЕРІОДУ В ПРОЦЕСІ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ В НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 148-149.
Дзюра О.В. та Іванова Л.І. (2021) РОЗВИТОК ПОЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 85-88.
Дмухар А.А. та Гамза А.В. (2021) ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАЦІЇ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗА ДОПОМОГОЮ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 88-89.
Довга А.А. та Гамза А.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЄКТУВАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021.
Дордюк О.В. та Яковишина Т.В. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 43-45.
Дубінчук Є.В. та Костолович Т.В. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 17-19.
Дуляк І.А. та Гамза А.В. (2021) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАСОБУ STORYTELLING. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 62-64.
Ж
Жигула К.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 90-91.
К
Карплюк Д.В. та Іванова Л.І. (2021) ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 161-164.
Коваль Б.В. та Бісовецька Л.А. (2021) ЗАВДАННЯ ТА ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ МОРФЕМІКИ І СЛОВОТВОРУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 94-96.
Козяр Т.А. та Лук’яник Л.В. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ФОНЕТИЧНІЙ ОСНОВІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 59-61.
Козіцька О.А. та Поліщук Н.О. (2021) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 63-65.
Костолович Т.В. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті, 2021 (Ч.IV). с. 105-106.
Костолович Т.В. (2021) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Current issues, achievements and prospects of Science and education, 2021. с. 163-165.
Костолович Т.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОВІДНИЙ ДЕТЕРМІНАНТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 150-157.
Косьоровська Т.М. та Костолович Т.В. (2021) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У ЗВ’ЯЗКУ З ІНШИМИ НАУКОВИМИ ПОНЯТТЯМИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 165-168.
Кравчук М.Ю. та Маринич А.І. та Іванова Л.І. (2021) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 45-46.
Курин О.С. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ ОРФОЕПІЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ЧЕТВЕРТОГО КЛАСУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 64-66.
Л
Лук’яник Л.В. та Бенесько С.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 65-68.
Лук’яник Л.В. та Козяр Т.А. (2021) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ФОНЕТИЧНІЙ ОСНОВІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 69-72.
Лук’яник Л.В. та Ляшецька О.І. (2021) СИСТЕМА СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. World science: problems, prospects and innovations, 2021. с. 509-518.
Лук’яник Л.В. та Ляшик А.О. (2021) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ НЕДОЛІКІВ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Implementation of scientific foundations in practice, 2021. с. 94-96.
Лук’яник Л.В. та Ляшик А.О. (2021) МЕТОДИКА КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ НАД МОВЛЕННЄВИМИ НЕДОЛІКАМИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Problems of practical application of innovations, methodology and experience, 2021. с. 131-134.
Лук’яник Л.В. та Піхоцька О.М. (2021) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗА ТЕХНОЛОГІЄЮ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ. Science and education: problems, prospects and innovations, 2021. с. 456-463.
Ляшецька О.І. та Лук’яник Л.В. (2021) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 22-25.
Ляшик А.О. та Лук’яник Л.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 25-27.
М
Макарчук Т.І. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ НОРМ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 97-99.
Мартинюк О.П. та Гамза А.В. (2021) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 99-101.
Матвіюк А.М. та Бісовецька Л.А. (2021) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ СИСТЕМНОСТІ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 101-103.
Миколенко А.В. та Суржук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 109-112.
Миколенко А.В. та Суржук Т.Б. (2021) РОЛЬ ПІДРУЧНИКА У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МОВЛЕННЄВИХ І КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 80-83.
Михалюк М.В. та Шевчук Т.Б. (2021) СТИЛІСТИЧНА ВПРАВНІСТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ – НЕОБХІДНА УМОВА ЇХ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 27-29.
П
Полюхович В.М. та Костолович Т.В. (2021) МОВЛЕННЄВО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 113-115.
Прокопчук М.О. та Суржук Т.Б. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 115-119.
Піхоцька О.М. та Лук’яник Л.В. (2021) СТАН ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 182-184.
Р
Рибчинчук С.О. та Іванова Л.І. (2021) МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 122-125.
С
Слободенюк І.О. та Іванова Л.І. (2021) УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ LEGO В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 74-77.
Соловйова М.Є. та Суржук Т.Б. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ КОНСТРУКТОРІВ LEGO. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 77-79.
Стрільчук Х.Б. та Костолович Т.В. (2021) ВИДИ ВПРАВ ІЗ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКИ Й ОРФОЕПІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 119-122.
Суржук Т.Б. (2021) НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 5-9.
Т
Тиховська А.Р. та Шевчук Т.Б. (2021) УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 30-32.
Ткачук О.С. (2021) ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. World science: problems, prospects and innovations, 2021. с. 541-550.
Тростянчук М.С. та Бісовецька Л.А. (2021) ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛІСТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ У ВИВЧЕННІ МОВНИХ ЯВИЩ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 125-127.
Ш
Шпаковська К.С. та Костолович Т.В. (2021) СУТНІСТЬ І ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 127-130.
Шумак О.В. та Шевчук Т.Б. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 130-133.
Шумак Ю.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 133-136.