Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік:

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Б | Г | К | М | Т | Ф | Х
Число елементів: 13.

І

Іванова Л.І. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальний посібник]

Іванова Л.І. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. Я У СВІТІ. [Навчальні матеріали]

Б

Бісовецька Л.А. КУЛІНАРОНІМИ У ПОВІСТІ-ХРОНІЦІ І.С. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «СТАРОСВІТСЬКІ БАТЮШКИ ТА МАТУШКИ». Мова і культура, 2014 (Т.6): Вип.17. с. 321-327.

Г

Гаврильчик К.В. УКРАЇНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЛІТЕРАТУРНО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 86-88.

К

Ковальчук Я.Ю. РОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (1917-1933 РР.). [Магістерська робота]

Костолович Т.В. ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки.

Кучканова В.О. ХАРАКТЕРИСТИКА І РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ТЕАТРАЛІЗАЦІЄЮ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 91-94.

М

Мацюк Н.Г. РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 96-100.

Мацюк Н.Г. та Суржук Т.Б. ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО ЗА ДОПОМОГОЮ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 103-107.

Мачелюк С.В. та Бісовецька Л.А. ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 107-109.

Т

Тарадайко Д.Ю. СИСТЕМА ЗАВДАНЬ ІЗ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 74-76.

Ф

Філюк А. М. ФОРМУВАННЯ АУДІАТИВНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ОСНОВА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 77-80.

Х

Харчос Ю.В. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 80-83.

Цей список був створений у Fri Nov 22 12:33:55 2024 EET.