Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2011
Вгору на рівень |
Дем'янюк Т.Д. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК КОНКУРЕНТОСМПРОМОЖНОГО ФАХІВЦЯ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 120-129.
Кособуцька Г.П. (2011) ДІАЛОГІЧНИЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 141-154.
Петренко О.Б. (2011) ІДЕЯ СТАТЕВОРОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Педагогічний дискурс, 2011: Вип. 10. с. 387-392.
Петренко О.Б. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ РАДЯНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ У ПЕРІОД “ХРУЩОВСЬКОЇ ВІДЛИГИ” (1954-1964 РР.). Педагогічні науки, 2011 (№59): Т. 1. с. 15-25. ISSN 2663-2772
Сойчук Р.Л. (2011) РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ НАЦІЇ ТА НАЦІОНАЛІЗМУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.22). с. 141-144. ISSN 2519-1942
Сойчук Р.Л. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Панорама політологічних студій, 2011: Вип. 5-6. с. 172-178.
Сойчук Р.Л. (2011) СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНА УКРАЇНСЬКОГО МЕНТАЛІТЕТУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 243-254.
Ціпан Т.С. (2011) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ У ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 217-227.