Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАЛОГІЧНИЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ

Кособуцька Г.П. (2011) ДІАЛОГІЧНИЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 141-154.

[img]
Перегляд
Текст
Кособуцька Г.П..pdf

Завантажити (414kB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження високого діалогічного рівня професійної підготовки майбутнього педагога в сучасному вищому навчальному закладі, проаналізований стан дослідження у філософській, психолого-педагогічній літературі, розкриті основні теоретико-методологічні положення, визначені методики проведення діалогізованих лекцій, практичних занять.

Тип елементу: Стаття
Ключові слова: Кособуцька Г.П. Діалогічний рівень підготовки майбутнього педагога: теоретико-методологічні основи / Г.П.Кособуцька // Філософія. Педагогіка. Суспільство : Зб. наук. пр. Рівнен. держ. гум. ун-ту. - Вип. 1. – Рівне : вид. О. Зень, 2011. – С. 141-154.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 23 Січ 2021 17:01
Останні зміни: 23 Січ 2021 17:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2976

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу