Кособуцька Г.П. (2011) ДІАЛОГІЧНИЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 141-154.
|
Текст
Кособуцька Г.П..pdf Завантажити (414kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження високого діалогічного рівня професійної підготовки майбутнього педагога в сучасному вищому навчальному закладі, проаналізований стан дослідження у філософській, психолого-педагогічній літературі, розкриті основні теоретико-методологічні положення, визначені методики проведення діалогізованих лекцій, практичних занять.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Кособуцька Г.П. Діалогічний рівень підготовки майбутнього педагога: теоретико-методологічні основи / Г.П.Кособуцька // Філософія. Педагогіка. Суспільство : Зб. наук. пр. Рівнен. держ. гум. ун-ту. - Вип. 1. – Рівне : вид. О. Зень, 2011. – С. 141-154. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 23 Січ 2021 17:01 |
Останні зміни: | 23 Січ 2021 17:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2976 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |