Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2017

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 27.

Стаття

Баліка Л.М. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК ЩОДО РОЗВИТКУ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 225-236. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 233-240. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2017) СПІВВІДНОСНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЗМІСТ» І «ФОРМА» ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 25-26.

Бричок Б.П. (2017) ПРИРОДОВІДПОВІДНА ОСВІТА – ВИМОГА СЬОГОДЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 115-120. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2017) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 83-90. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 335-338.

Гринькова Н.М. (2017) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 16.

Карпенчук С.Г. (2017) А ЯКЩО ЗВЕРНУТИСЯ ДО «ПАМПЕДІЇ» …. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 55-60.

Карпенчук С.Г. (2017) ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ – ЦІННОСТІ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 9-16.

Карпенчук С.Г. та Іванюк-Семенюк Л.Ю. (2017) ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗАКОН У КОНТЕКСТІ ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 51-65. ISSN 2411-4553

Кособуцька Г.П. (2017) ТЕСТУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО АСПЕКТУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 106-117. ISSN 2411-4553

Осипчук О.П. (2017) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗУМІННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ТА ВИМОГ УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 258-265. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2017) ПСИХОАНАЛІТИЧНА ПЕДАГОГІКА: ІННОВАЦІЯ ХХІ ст. ЧИ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ ДОСВІДУ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ ст. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 53-62. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2017) ПРОБЛЕМА РЕТРОСПЕКТИВНОГО МЕТОДУ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ. Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 10-11.

Петренко О.Б. та Віннічук А.А. (2017) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 235-238.

Петренко О.Б. та Пелех Ю.В. та Пелех Л.Р. (2017) ІННОВАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 31-40. ISSN 2411-4553

Рабченюк Т.С. (2017) ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО РОЗВИТКОМ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 37-43.

Сойчук Р.Л. (2017) МЕТОДИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 172-183. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2017) ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОСТІР СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ ЯК ЧИННИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 183-194. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 391-395.

Стельмашук Ж.Г. (2017) ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (40-ВІ РОКИ XX – ПОЧАТОК XXI СТ.). Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 23-24.

Стельмашук Ж.Г. та Гриневич М.Н. та Рабешко О.М. (2017) СКАУТСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 181-191. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. та Грицюк Н. (2017) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ: З ДОСВІДУ РОБОТИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, 2017 (№1). с. 153-160. ISSN 2078-2357

Федорук О.М. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ДОКУМЕНТОЗНАВЦЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 272-278. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. та Боровець В.І. та Гоголь В.А. (2017) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 198-211. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. та Гоголь В.А. (2017) УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 207-218. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. та Кирушок В.А. (2017) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 351-355.

Цей список був створений у Thu Dec 26 21:54:20 2024 EET.