Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки" та рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 42.

Стаття

Бабич Л.В. та Поліщук Н.В. (2016) ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 5-6.

Брончук О.Л. та Дупак Н.В. (2016) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 11-13.

Васерук Є.Л. та Янцур М.С. (2016) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (ДЕРЕВООБРОБКА) З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ПРОЕКТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 13-15.

Войтко А.І. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБ З УЧНЯМИ 8-9-х КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 145-148.

Войтко А.І. та Хоронжевський О.М. та Зброжек Д.Г. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ «ДЕРЕВООБРОБКА» В 10-МУ КЛАСІ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 17-19.

Герасименко О.А. та Фещук Ю.В. та Сингаївський Д.В. (2016) КОНСТРУЮВАННЯ КОРПУСНИХ МЕБЛІВ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОЇ ПРОГРАМИ “PRO 100” МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 141-145.

Гук С.П. та Лісова С.В. (2016) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 32-34.

Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 32-34.

Зброжек Д.Г. (2016) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ГОТОВНОСТІ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 69-70.

Кирильчук Ю.В. (2016) ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕТОДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 39-41.

Лісова С.В. (2016) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 52-54.

Літковець О.Д. (2016) ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 54-56.

Михальчук Ю.Б. та Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 81-82.

Осипчук І.В. та Дупак Н.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 87-89.

Пасько О.В. та Ястремський С.В. (2016) ПАРАМЕТРИЧНІ РОЗРАХУНКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ АКУМУЛЯТОРНОЇ ПАЛИВНОЇ СИСТЕМИ З ЕЛЕКТРОКЕРОВАНОЮ ГІДРОПРИВІДНОЮ НАСОС-ФОРСУНКОЮ, УКОМПЛЕКТОВАНОЮ ВУЗЛОМ ЗАТРИМКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 23-24.

Переходько В.В. та Фещук Ю.В. (2016) РОЗВИТОК ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СЛЮСАРІВ З РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 91-92.

Поліщук Н.В. (2016) ОСВІТНІЙ АСПЕКТ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 72-74.

Руденко В.М. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА:КУЛЬТУРНО-ЦИВІЛІЗАЦІЙНИЙ КОНТЕКСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 3-10.

Руденко В.М. (2016) ЗМІСТ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КОНТЕКСТІ СИСТЕМНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕХНІЧНОГО ЗНАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 7-11.

Сачковська Н.І. та Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 101-102.

Сачук Т.О. та Лісова С.В. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 102-104.

Симонович Н.В. (2016) ВЕБ-КВЕСТ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 158-160.

Симонович Н.В. (2016) СУТНІСНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 83-84.

Сингаївський Д.В. та Савельєв М.Г. (2016) ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ «КОЛЕДЖ − УНІВЕРСИТЕТ». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 133-135.

Солованюк Р.В. та Сингаївський Д.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВМІНЬ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 110-112.

Сіпайло В.О. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПРИКЛАДІ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА»). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 148-151.

Сіпайло В.О. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 85-87.

Фещук Ю.В. (2016) ГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 92-94.

Хоронжевський О.М. (2016) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА ЗАНЯТТЯХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 160-164.

Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2016) ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 123-125.

Шевчук О.А. (2016) ДОТРИМАННЯ СТИЛЮ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 78-84.

Шевчук О.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА РАДІОАКТИВНО ЗАБРУДНЕНІЙ ТЕРИТОРІЇ ТА ВИБОРУ ПРИЛАДІВ ВИМІРЮВАННЯ ДОЗИ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності: сучасні реалії України, 2016. с. 143-146.

Шупінська В.Р. та Шевчук О.А. (2016) ТЕРОРИЗМ – ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 73-75.

Шурин О.І. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 86-89.

Шурин О.І. (2016) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 101-103.

Шурин О.І. (2016) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, 2016 (№ 3). с. 214-220.

Шурин О.І. та Лисак І.І. (2016) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 100-103.

Шутяк В.Г. (2016) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ З ВИРОБНИЦТВОМ ПАПЕРУ, ЙОГО ВИДАМИ, ВЛАСТИВОСТЯМИ Й ВИКОРИСТАННЯМ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 175-177.

Шутяк В.Г. (2016) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ З ПРАКТИКУМОМ» СТУДЕНТАМИ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «ПОЧАТКОВА СВІТА». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 123-126.

Янцур М.С. (2016) ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ У РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ СВІТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 134-141.

Янцур М.С. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 124-129.

Ясковець В.Ю. та Янцур М.С. (2016) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ДЕРЕВООБРОБКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 142-144.

Цей список був створений у Wed Jan 22 09:24:54 2025 EET.