Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра української мови" та рік: 2019
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Антончук О.М. (2019) Педагогічна і навчальна практики у системі професійної підготовки вчителів-словесників. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 157-158.
Антончук О.М. (2019) ДУХОВНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. VІІ Волошинські читання «Шкільна мовно-літературна освіта: традиції і новаторство», 2019. с. 239-245.
Артемова Ю.І. та Совтис Н.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ «ЗЕМЛЯ» В РОМАНАХ У.САМЧУКА «МАРІЯ» І «НА ТВЕРДІЙ ЗЕМЛІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 232-233.
Вокальчук Г.М. та Вокальчук Є.Л. (2019) НЕОЛОГІЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ ПЕТРА ВЕЛЕСИКА. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 92-95.
Данильчук А.А. (2019) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ “ІМЕННИК”. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 119-122.
Златів Л.М. (2019) ФОРМУВАННЯ У МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ МОВОЗНАВЧИЙ ТЕКСТ. Лінгвостилістичні студії, 2019: Вип. 10. с. 52-61. ISSN 2413-6530
Литвин К.І. (2019) ШЕВЧЕНКОВИЙ НОВОТВІР СНІГОКВІТ: ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИКИ ІЗ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО ПОГЛЯДУ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 110-113.
Матящук М.М. та Шульжук Н.В. (2019) ТЕХНІЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПСИХОЛОГІЗМУ У РОМАНІ О. ТУРЯНСЬКОГО «ПОЗА МЕЖАМИ БОЛЮ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 235-236.
Панасюк К.А. та Степанова О.І. (2019) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТВОРЧОГО РОЗПОВІДАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 116-118.
Совтис Н.М. (2019) ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПИСУ МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 7-10.
Стачинська О.В. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 145-147.
Шульжук Н.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК ПРАГМАТИЧНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ЄДНОСТІ. Лінгвостилістичні студії, 2019 (Вип.10). с. 195-203.
Шульжук Н.В. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): 99. с. 108-110. ISSN 2520-6427
Шульжук Н.В. (2019) СКЛАДНОПРИЄДНУВАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ В ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 2019 (Вип.5): 73. с. 177-179.
Щербачук Н.П. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ АДВЕРБІАЛЬНИХ СИНТАКСЕМ У ПРОСТИХ РЕЧЕННЯХ-РЕПЛІКАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 10-12.
Щербачук Н.П. (2019) СПІВВІДНОШЕННЯ ПРОСТИХ УСКЛАДНЕНИХ РЕЧЕНЬ У РЕПЛІЦІ-ЗАПИТАННІ Й РЕПЛІЦІ-ВІДПОВІДІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 80-81.
Методичні рекомендації
Златів Л.М. (2019) НОВІ ПІДРУЧНИКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ: ЗДОБУТКИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. [Методичні рекомендації]