Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2011
Вгору на рівень |
Безлюдна В.І. (2011) ДІАГНОСТИКА ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ НОВОНАРОДЖЕНИХ. Актуальні питання психологічної науки, 2011. с. 8-11.
Ворон Оксана (2011) МІСІОНЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ РИМО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ В УМОВАХ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 238-250.
Генсіцька-Антонюк Н.О. (2011) РОЛЬ СИСТЕМИ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 102-110.
Корчакова Н.В. (2011) АНАЛІЗ ПЕРЦЕПТИВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ У ПЕРІОД НОВОНАРОДЖЕНОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2011. с. 65-68.
Левшунова К. та Осьмак Л.П. (2011) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНИХ ОЦІНОК ВЗАЄМОДІЇ ТРЕНЕРА І ГРАВЦІВ ФУТБОЛЬНОЇ КОМАНДИ. Актуальні питання психологічної науки, 2011. с. 74-77.
Петренко О.Б. (2011) ҐЕНЕЗА ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ ДО ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 154-165.
Шурин О.І. (2011) ЕМПАТІЙНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА ОСОБИСТІСНА ЯКІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 37-40.