Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2014
Вгору на рівень |
Вознюк Ю.С. (2014) ОСНОВНІ ЗАСАДИ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2014. с. 27-29.
Джеджера О.В. (2014) ЕМОЦІЙНЕ ПЕРЕЖИВАННЯ: СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНА. Актуальні проблеми психології, 2014 (Т. Х): Вип. 26. с. 293-304.
Джеджера О.В. (2014) ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНІ ДЕТЕРМІНАНТИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ. Актуальні тенденції розвитку світової психологічної та педагогічної практики, 2014. с. 15-19.
Джеджера О.В. (2014) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Історія та сучасний стан педагогічних та психологічних наук, 2014. с. 91-93.
Джеджера О.В. (2014) ЕМОЦІЙНЕ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук, 2014. с. 76-79.
Корчакова Н.В. (2014) РАННІ ВИТОКИ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 75-80.
Корчакова Н.В. (2014) ПРОСОЦІАЛЬНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я СУСПІЛЬСТВА ТА ОСОБИСТОСТІ. Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти, 2014: Вип. 15. с. 160-164.
Корчакова Н.В. (2014) ПРОСОЦІАЛЬНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНА СКЛАДОВА МАЙБУТНЬОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка, 2014: Вип. 28. с. 84-94.
Кулаков Р.С. (2014) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМООЦІНКИ ТА РІВНЯ ДОМАГАНЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 83-87.
Кулакова Л.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 87-90.
Кулакова Л.М. (2014) ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ЯК КОНСТРУКТ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Проблеми сучасної психології, 2014: Вип.26. с. 326-339.
Луцик Г.О. та Вербець В.В. (2014) СОЦІАЛЬНІ НОРМИ В КОНТЕКСТІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Соціологія - соціальна робота - регулювання соціальних проблем, 2014. с. 59-62.
Марчук Ю.С. та Созонюк О.С. (2014) ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 100-102.
Назаревич В.В. (2014) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ГАНДИКАПНИХ КЛІЄНТІВ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 108-112.
Новік Л.О. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 112-115.
Озарчук О.І. та Назарець Л.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИКИ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 118-120.
Осипчук О.П. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ МОРАЛЬНИХ АСПЕКТІВ СИТУАЦІЇ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 120-124.
Павелків Р.В. (2014) МІСЦЕ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 4-8.
Петрова Т.О. та Юрчук М.В. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 188-189.
Семенюк О.А. та Безлюдна В.І. (2014) РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 131-135.
Созонюк О.С. (2014) РОЗВИТОК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 138-141.
Тищенко І.А. (2014) ПОНЯТТЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У РУСЛІ ВІКОВИХ ТА ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 190-192.
Федюк Т.Д. та Безлюдна В.І. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 161-163.
Шевчик О.М. та Немеш О.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 163-166.